Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

İSMAİL GÜNEŞ’İN CESEDİ BULUNDU / VIDEO

Posted by almanyahaber Mart 30, 2009

ismail-gunesKahramanmaraş’ta düşen helikopterde bulunan ve uzun süredir arama çalışmaları devam eden İhlas Haber Ajansı muhabiri İsmail Güneş’in cesedine ulaşıldı. Muhsin Yazıcıoğlu’nun da içinde bulunduğu helikopterin düşmesi sonucu kayıp olan İHA muhabiri İsmail Güneş’in cesedi, bir kaya kovuğunda üzeri karla kaplı vaziyette bulundu.
 
Edinilen bilgiye göre, enkazın 500-600 metre doğu tarafında Jandarma Özel Harekat Arama Kurtarma Timleri, İHA muhabiri İsmail Güneş’in cansız bedenini bir kaya kovuğunda üzeri karla örtülmüş bir şekilde buldu. Güneş’in cesedinin bulunmasının ardından Kahramanmaraş Valisi Mehmet Niyazi Tanılır ve Emniyet Müdürü Necdet Çelikbilek, Emniyet Genel Müdürlüğü’ne ait bir helikopterle Jandarma Alay Komutanı Albay Sezai Akgün de Kara Kuvvetleri Komutanlığı’na ait bir helikopterle cesedin bulunduğu bölgeye gitti.
 
İsmail Güneş’in bir yakını da Vali ve Emniyet Müdürü’nün bulunduğu helikoptere alınarak enkaz bölgesine götürüldü. Kahramanmaraş Valisi Mehmet Niyazi Tanılır, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ı telefonla arayıp, İHA Muhabiri İsmail Güneş’in cesedine ulaşıldığını haber verdi. Konuyla ilgili açıklama yapan İhlas Haber Ajansı Genel Müdür Yardımcısı Ballı: “Bölgede çalışan arkadaşlar enkaz bölgesine 300 – 400 metre mesafede bulunduğu bildirildi ancak bize net ve yetkili bir açıklama yapılmadı” dedi.
 
İSMAİL GÜNEŞ KİMDİR?
 
15 Şubat 1975 tarihinde Sivas’ta doğan İhlas Haber Ajansı muhabiri İsmail Güneş, 1994 yılında Sivas Hacı Mehmet Sabancı Lisesi’nden mezun oldu. 9 yıldır İhlas Haber Ajansı’nda Sivas muhabiri olarak görev yapan Güneş, evli ve Tuluğhan ve Çağan’ın babasıydı. İsmail Güneş, Sarı Basın Kartı sahibiydi.

 

VIDEOYU İZLEMEK İÇİN.. TIKLAYINIZ

  

42 Yanıt to “İSMAİL GÜNEŞ’İN CESEDİ BULUNDU / VIDEO”

  1. HÜLYA BAL said

    Allah tüm sevdiklerine sabır versin

  2. emine said

    çok yazık oldu ya göz göre göre öldü adam allah rahmet eylesin çok üzüldüm

    allah eşine ve çocuklarına yardım etsin acı çekerek öldü adam ama ecel gelince bahaneside oloyo ama çok acı bişey içimiz parçalandı nasıl zamn geçirdi belki acıyla

  3. mert said

    vallaha arkadaşlar yatkalk dua ettim bu adam ne kadar acı çekmiştir adam bile bile can verdi allah rahmet eylesin aminn:S:S

  4. şenol said

    hakaten cokü üzüldük insan öldü yasadı ama sonra donarak öldü allah mekanını cennet etsin ailesine sabır geride kelanlara saglık mutluluk versin hepimizin başı sagolsun

  5. arzu demir said

    allah bütün sevenlerine sabır versin acıyı en içtenliğimizle yaşıyoruz

  6. irem said

    Allah rahmet eylesin o kadar üzüldümki anlatamam kim bilir nasıl acılar çekti mekanın cennet olsun nur içinde yat ismail güneş seni unutmayacağız Allah kimseye böyle acılar göstermesin..

  7. caner said

    başımız sağolsun!!!!

    gerçekten üzücü bi olay kimse kabullenemiyo….bütün üzüleneler Allah sabır wersin!

  8. nurhan said

    ismail güneşe çok üzüldüm haberlerde 112 görewlisiyle konuşurken sesini duyduum sesi kulaklarımdan gitmıo bacağım ağrıo bacağim çok kötü kırık hanfendi yerimizi tespit edemedinizmi daha die nasıl çabalıodu allahım anlatamıorum çok feci bişey bu büyük bi acı allah ailesine sabır wersin allahım rahmet eylesin mekanı cennet olsun keşke sen ölmeseydin ismail güneş

  9. […] İsmaİl GÜneŞ’İn Cesedİ Bulundu Kahramanmaraş’ta düşen helikopterde bulunan ve uzun süredir arama çalışmaları devam eden İhlas Haber […] […]

  10. nuray said

    allah rahmet eylesin eşine ve çocuklarına sabırlar versin gerçekten çok fazla üzüldük ve özellikle ismail arkadaşımız yaşıyorken ölüme yenik düştü sadece bacağı kırıktı ve kimseler onu kurtaramadı çok acı bile bile ölümü beklemek nasıldır. dayanılmaz heralde gerçekten allah mekanını cennet eylesin bunu anlatmaya kelimeler yetmezki ve yardım gelmeyincede küçük bir kuş gibi çırpınmış insanın içini en çok bunlar acıtıyor…
    başımız sağolsun

  11. Kadriye said

    Allah İsmail GÜneşin ailesine sabır versin.Bağıra bağıra ölüme gitti.Sesini duyduk nasıl yardım istediğini nasıl çaresizlik içinde olduğunu tüm Türkiye duydu ama ne çare kimse kurtaramadı.Ecel kapısını çalmış,ne yaparsan yap gerisi bahane.Nur içinde yatsın,mekanı cennet olsun.

  12. meryem said

    offffffff çok üzüldüm ya. gelde şu dünyadan zevk al. nerde yaşıyoruz bilmiyoeum. hemen olay yerine intikal edilseydi belkide hepsi yaşıyor olacaktı. beni en çok üzen şeyde bu. nasıl oluyorda günler sonra ulaşılıyor. en çokta ismail güneşin ölümü etkiledi beni onlar belkide heli kopter düşer düşmez ölmüşlerdir ama ismail güneş…. kimbilir ne zaman öldü.. allah rahmet eylesin şehitlik makanına yükseltsin. yakınlarına sabırlı versin

  13. şuan nedicemi bilemiyorum okadar cok üzgünümgü böyle bir ülke böyle bir insan evladını kaybeti icin cok üzügünüm onun biran evel sag salim evine dönmesi icin dua etim ama olmadı onu gercekten cok sevdik keşke diyordum biryerden cıksada bizleri sevindirsen o ana kadar hic umudumu yitirmedim herdafasında inşalah bulunur dedim ama sevinc yerine buruk bir acı verdi herzaman kalbimizdesin ismail güneş seni hic unutmayacagız mekanın cenet olsun sabırlı aileye başsaglı diler geride kalanlara sabır versin seni cok seviyoruz ismail güneş

  14. tuba said

    öncelikle hepimizin başı sağolsun,
    yazık oldu ismail güneşe,muhsin beye,erhan beye,kaya beye,ayhan beye,hepsine allahtan gani gani rahmet diliyorum,allah mekanlarını cennet etsin.allahım geride kalanlara sağlık versin.
    ölüm başa gelince gerisi yalan.
    adam koltuğu almış kızak yapmış o can havliyle nereye kadar bir yardım eli beklendi olmadı bir umut denildi acı haber geldi.kimse bu şekilde ölümü haketmiyor ama ecel allah öle istemiş,ruhun şaad olsun İSMAİL GÜNEŞ.
    RUHUNUZ ŞAAD OLSUN ,MUHSİN YAZICIOĞLU,KAYA İSTEKTEPE,ERHAN ÜSTÜNDAĞ,MURAT ÇETİNKAYA,YÜKSEL YANCI…

  15. ESRA said

    hepimizin başı sağolsun gerçekten çok üzüldüm o kadar çaba vermiş, direnmiş ama kaderde ne varsa odur. keşke yeri biran önce tespit edilebilseydi. ALLAH AİLESİNE SABIR VERSİN MEKANI CENNET OLSUN DİĞER 5 KİŞİ İÇİNDE AYNI ŞEY GEÇERLİ

  16. mustafa elitaş said

    HANFENDİİİİ!.. BURASI ÇOK SOĞUK

    Hanfendiiiii!.
    Biz düştük… bacağımda kırık….
    Nerde olduğumuzu bilmiyorum……
    Erhan Ağabey!.. Biz nerdeyiz?….
    Ihlıyor…..Galiba diğerleri ölü…..
    Erhan ağabey! Uyan ağabey…
    Bak ben dayanıyorum…

    Daha yerimizi de bulamadılar. Nasıl olacak Allahım?….
    Hanfendiiiii!
    Daha tesbit edemediniz mi yerimizi?
    Burası çok soğuk titremeye başladım…
    Her taraf bembeyaz kar…
    Kefen gibi… ölüm gibi… tipi…
    Kımıldatamıyorum bacağımı kahretsin..
    Bacağım kırık, hava da soğuk….
    Erhan Ağabey! Duyuyormusun beni?…
    Erhan Ağabey!…
    Yok ondan da ses yok …. öldü galiba…
    Erhan Ağabey….

    Hanfendiiii!
    Tesbit edemediniz mi ya daha yerimizi?
    Göz gözü görmüyor…
    Bacağım çok acıyor.. Kımıldatamıyorum…
    Üstelik burası çok soğuk. Titremeye başladım…
    Tipi de var…
    Offff ya!..

    Keşke kanatlarım olsa …
    Uçsam gitsem burdan..
    Helikopter?
    Onun da kanatları vardı.Noldu?
    Buraya kadarmış onun ömrü.
    Ya ben? Ben de mi buraya kadar?
    Yok ya…

    Hanfendiiiii!
    Daha bulamadılar mı yerimizi?
    Bacağım da kırık, burası çok soğuk…
    Şarjımda bitecek … Kahretsin

    Ahhhh. Bacağım…
    Bıraktım mı kendimi kar’a, inerim aşağılara
    Offff bacağım. Bu ne tipi?
    Ya arkamda bıraktıklarım…
    Döner alırız onları sonra…
    Nasıl olsa bulur beni birileri….
    Ha gayret…

    Ama olmuyor…
    Bacağım çok kötü…Bacağım kırık….
    Üstelik burası çok soğuk…

    Sığınmalı kuytu bir yere….
    Tipi başladı yine..
    Ha! Tamam…
    Bu iki kayanın arası uygun…
    Tipi başladı yine…
    Ne kadar soğuk!..
    Yalanın soğukluğu kadar…
    Çaresizliği çaresi kadar…

    Y a çocuklarım?…
    Onlar da üşüyor mudur….
    Elleri morarmış mıdır?..
    Yok.. yok… orası soğuk değildir…
    Burası çok soğuk.. Bacağım da kırık üstelik…

    Şimdi anamın kucağı olmalıydı…
    Göğsüne yaslansaydım…
    Kollarına alsaydı beni….
    Ne güzel!
    Sıcacık….

    Uykum geliyor…..
    Uyumayacağım….

    Hanfendiiiii!
    Daha yerimizi tesbit edemediniz mi?
    Duyuyorlardır umarım…
    Ama şarjım bitik…
    Umudum da yitik

    Ne kadar soğuk!……
    Ama ellerim ayaklarım ısındı…..
    Sıcacık… sımsıcak…
    Ama !… kımıldamıyorlar..

    Hanfendiiiii!
    Nolur bulun bizi….
    Daha bebelerimi görücem ben…
    Anamın elini öpücem…

    Allahım uyutma beni….
    Kullarının uyuttuğu gibi…

    Burası çok soğuk….
    Karlar yağıyor üzerime….
    Bembeyaz bir yorgan gibi…..
    Isıtıyorlar beni….
    Gözlerim! Gözlerim kapanıyor….
    Hayır.
    Düşme göz kapaklarım..
    Düştüğümüz gibi….

    Bir tatlı uyku bastırdı ki? İçim geçiyor..
    Uyusam mı uyumasam mı?
    Çare yok…

    Soğuk da yok…. tipinin uğultusu da….
    Gökyüzünden bakıyorum karlı dağlara….
    Ne o?
    Binlerce insan dağlarda….
    Yollarını mı kaybetmişler yoksa?…
    Yoksa onlar da uyumaya mı geldi buralara?…

    Ne işiniz var buralarda ?
    Soğuk da dağlarda…..
    Gidin evinize barkınıza….
    Gün olmuş devran dönmüş….

    Kim bilir ne kadar sıcaktır bulunduğunuz yerler?
    Kar yok, tipi yok, ayaz yok, çaresizlik yok…
    En azından bacağınız kırık değil….
    Kim bilir ne kadar rahat dır oralar?
    Açlık yoktur…
    Susuzluk yoktur…yokluk yoktur….

    Burası çok soğuk Hanfendiiiii!..
    Üstelik bacağım da kırık….

    Yüreğim gibi….

    Mustafa ELİTAŞ

    (TEŞEKKÜRLER MUSTAFA ELİTAŞ ÇOK ANLAMLI VE VURUCU)

  17. erhan said

    bazıları işte şudur budur böyle yapılsaydı acizlik yok şu yok bu Allah ne isterse o olur Allah bize burda mucizelerini gösterdi Hamdolsun ona
    Allah Rahmet eylesin geride kalanlara sabır

    Tek beynimi kurdalayan rahmetli ismailin altaki konuşmada bu arkadaş kim ya demesi acaba kimi gördü bence azrail ölüm meleğini insan şeklinde bir an gördü

    112 görevlisi: Aynı helikopter ile mi havalandınız?

    İ.G: Evet. Ayağım çok kötü kırıldı. Ölende var herhalde. Bu arkadaş kim ya.

    (AYNI YERE BEN DE TAKILDIM AMA HERHALDE 112 İLE KONUŞAN BİR BAŞKASININ ARAYA GİRMESİNE KİM BU YA DİYOR.. VEYA YANINDA YATAN BİRİSİNİ TANIYAMADI ONUN İÇİN BÖYLE SÖYLÜYOR.. DİYE DÜŞÜNÜYORUM, FARKLI ŞEYLER NASIL İZAH EDİLEBİLİR. YANİ HELİKOPTERİ DÜŞÜRDÜLER, SONRA DA BİRİSİ GELDİ KONTROL ETTİ HEPSİ ÖLMÜŞ MÜ DİYE? NE KADAR MANTIKLI? AMA DİĞER DEDİĞİNİZ OLABİLİR AZRAİL ALEYHİSSELAMI GÖRMÜŞ OLABİLİR..)

  18. ayça said

    Allahım sen mucizeni göster dedim… Yarabbim sen onu evlatlarına bağışla dedim. günlerdir aklımdan çıkaramıyorum. ailesinin sabrını hayretler içerisinde ve hayranlıkla izliyorum. benim eşim olsaydı ismail güneş, (ki hepimizin eşi abisi babası olabilirdi) ya çıldırırdım ya da çıkıp sokaklara önüme gelen yeri ateşe verirdim. sapasağlam insan göz göre göre öldü.. ve henüz kimse bu nasıl oldu diye peşine düşmüyor? köylülerin birkaç saatte gittiği yere koca bi ülke günlerce gidemedik. bizlere yazıklar olsun. hepimiz sorumluyuz. hepimiz o iki minik yavruya borçluyuz. ve paylaşım platformlarına hala SADECE MUHSİN YAZICIOĞLU İÇİN DUALARINI DÖŞEYENLERE SESLENİYORUM!!!!! MANŞETLERİNE SADECE MUHSİN YAZICIOĞLUNU TAŞIYAN GAZETELERE, BU ADAMI GÖZ GÖRE GÖRE NASIL ÖLDÜRDÜK PEŞİNE DÜŞMEYEN MAGAZİN MERAKLISI GAZETECİLERE SESLENİYORUM. İSMAİL GÜNEŞ İN VE ARDINDA KALANLARIN GÜNAHLARI BOYNUNUZA!!!!!

  19. ALEV said

    İNANMIYORUM OLANLARA YAAA.. O ORADA NE DÜŞÜNDÜ ACABA ÇOCUKLARIMA EŞİME KAVUŞACAKMIYIM ACABA ONLAR NE YAPIYOYOR YADA BİDAHA GÖREBİLECEKMİYİM ADAMIN AKLI ÇOCUKLARINDA GÖZÜDE YOLDA GİTTİ MEKANIN CENNET OLSUN AİLENE SABIRLAR OLSUN

  20. berna said

    sevenlerinin yaşadığı acı tarifsiz olmalı benim bile duyduğum üzüntü içimi yaktı.ilk duyduğumdan beri çok diledim kurtulmasını ama olmadı.diğerleride öldü ama onun bilinci yerindeydi oradan kurtulmak,yaşamak istiyordu.. çokta çabalamış. ecele giderken neler yaşamış olabileceğiyle ilgili düşünceleri aklımdan atamıyorum..mekanı cennet olsun

  21. Mustafa Elitaş said

    HANFENDİİİİ!.. BURASI ÇOK SOĞUK

    Hanfendiiiii!.
    Biz düştük… bacağımda kırık….
    Nerde olduğumuzu bilmiyorum……
    Erhan Ağabey!.. Biz nerdeyiz?….
    Ihlıyor…..Galiba diğerleri ölü…..
    Erhan ağabey! Uyan ağabey…
    Bak ben dayanıyorum…

    Daha yerimizi de bulamadılar. Nasıl olacak Allahım?….
    Hanfendiiiii!
    Daha tesbit edemediniz mi yerimizi?
    Burası çok soğuk titremeye başladım…
    Her taraf bembeyaz kar…
    Kefen gibi… ölüm gibi… tipi…
    Kımıldatamıyorum bacağımı kahretsin..
    Bacağım kırık, hava da soğuk….
    Erhan Ağabey! Duyuyormusun beni?…
    Erhan Ağabey!…
    Yok ondan da ses yok …. öldü galiba…
    Erhan Ağabey….

    Hanfendiiii!
    Tesbit edemediniz mi ya daha yerimizi?
    Göz gözü görmüyor…
    Bacağım çok acıyor.. Kımıldatamıyorum…
    Üstelik burası çok soğuk. Titremeye başladım…
    Tipi de var…
    Offff ya!..

    Keşke kanatlarım olsa …
    Uçsam gitsem burdan..
    Helikopter?
    Onun da kanatları vardı.Noldu?
    Buraya kadarmış onun ömrü.
    Ya ben? Ben de mi buraya kadar?
    Yok ya…

    Hanfendiiiii!
    Daha bulamadılar mı yerimizi?
    Bacağım da kırık, burası çok soğuk…
    Şarjımda bitecek … Kahretsin

    Ahhhh. Bacağım…
    Bıraktım mı kendimi kar’a, inerim aşağılara
    Offff bacağım. Bu ne tipi?
    Ya arkamda bıraktıklarım…
    Döner alırız onları sonra…
    Nasıl olsa bulur beni birileri….
    Ha gayret…

    Ama olmuyor…
    Bacağım çok kötü…Bacağım kırık….
    Üstelik burası çok soğuk…

    Sığınmalı kuytu bir yere….
    Tipi başladı yine..
    Ha! Tamam…
    Bu iki kayanın arası uygun…
    Tipi başladı yine…
    Ne kadar soğuk!..
    Yalanın soğukluğu kadar…
    Çaresizliği çaresi kadar…

    Y a çocuklarım?…
    Onlar da üşüyor mudur….
    Elleri morarmış mıdır?..
    Yok.. yok… orası soğuk değildir…
    Burası çok soğuk.. Bacağım da kırık üstelik…

    Şimdi anamın kucağı olmalıydı…
    Göğsüne yaslansaydım…
    Kollarına alsaydı beni….
    Ne güzel!
    Sıcacık….

    Uykum geliyor…..
    Uyumayacağım….

    Hanfendiiiii!
    Daha yerimizi tesbit edemediniz mi?
    Duyuyorlardır umarım…
    Ama şarjım bitik…
    Umudum da yitik

    Ne kadar soğuk!……
    Ama ellerim ayaklarım ısındı…..
    Sıcacık… sımsıcak…
    Ama !… kımıldamıyorlar..

    Hanfendiiiii!
    Nolur bulun bizi….
    Daha bebelerimi görücem ben…
    Anamın elini öpücem…

    Allahım uyutma beni….
    Kullarının uyuttuğu gibi…

    Burası çok soğuk….
    Karlar yağıyor üzerime….
    Bembeyaz bir yorgan gibi…..
    Isıtıyorlar beni….
    Gözlerim! Gözlerim kapanıyor….
    Hayır.
    Düşme göz kapaklarım..
    Düştüğümüz gibi….

    Bir tatlı uyku bastırdı ki? İçim geçiyor..
    Uyusam mı uyumasam mı?
    Çare yok…

    Soğuk da yok…. tipinin uğultusu da….
    Gökyüzünden bakıyorum karlı dağlara….
    Ne o?
    Binlerce insan dağlarda….
    Yollarını mı kaybetmişler yoksa?…
    Yoksa onlar da uyumaya mı geldi buralara?…

    Ne işiniz var buralarda ?
    Soğuk da dağlarda…..
    Gidin evinize barkınıza….
    Gün olmuş devran dönmüş….

    Kim bilir ne kadar sıcaktır bulunduğunuz yerler?
    Kar yok, tipi yok, ayaz yok, çaresizlik yok…
    En azından bacağınız kırık değil….
    Kim bilir ne kadar rahat dır oralar?
    Açlık yoktur…
    Susuzluk yoktur…yokluk yoktur….

    Burası çok soğuk Hanfendiiiii!..
    Üstelik bacağım da kırık….

    Yüreğim gibi….

    Mustafa ELİTAŞ

    (TEŞEKKÜRLER MUSTAFA ELİTAŞ ÇOK ANLAMLI VE VURUCU)

  22. Uğur Kuş said

    Tüm İHA ailesinin ve gezetecilerin başı sağolsun….

    Uğur Kuş
    İHA ŞANLIURFA/CEYLANPINAR MUHABİRİ

  23. nez said

    allah rahmet eylesın nur ıcınde yatsın hepsı hergun allahıma dua ettım esıne cocuklarına ve sevdıklerıne bagısla onu dıye.mucızenın adı ısmaıl olacak dıye umud ederken genc arkadasımız olum haberıyle bır kez daha yıkıldım bu haberı okuyunca goz yaslarımı tutamadım .buyuk uzuntu ıcersındeyım.alalh aılene sabır versın

  24. murat said

    arkadaşlar inanın çok üzüldüm ben rahmetlı ismail arkadaşımıza
    çünkü diyer rahmetlıler ölmuştü zaten dinledigimiz ve gördüklerimiz karşısında ama şı gerçekkı ismail,lin ölümü hakıkatan çok zor olmuş dört ceketi giymiş ve 500 mt koltuklan kaymış gidebildigi yere kadar inanın ben çok üzüldüm ALLAH geride kalan ailelerine arkadaşlarına ve meslektaşlarına sabır versin mekanı cennet olsun

  25. şükrü said

    adam varya adam gibi adam ya kimin aklına gelirki o anda tlfn etmek muhsin başkan ve beraberindeki kilere Allah RAHMET EYELESİN
    O ADAM KURTAR DI ONLARI

  26. derya said

    allah rahmet etsin ne acı göz göregöre ölmek ailesine baş sağlığı diliyorum.millet aya çıktı bizimkiler bir uçagın yerini bulamadı.bunlar nasıl yetkililer bu kazada ihmalkarlık var ve yetkilileri (yazdığınız kelime suç içeriyordu, başınız derde girmesin diye sildim) kınıyorum. ölen altı kişiye çok yazıkkkkkkkkkk

  27. suna said

    Evet kaza oldu, hayatım boyunca çok acılar duydum, gördüm, yaşadım.Ama; İsmail Güneş’in başına gelenler, yaşadıkları,
    tahmin bile edemediğim acıları beni yüreğimden vurdu.
    Hiç tanımadığım halde, onu hiç unutamayacağımı biliyorum.
    Gencecik bir insan, o olumsuz koşullarında, yardım isteğinde bile saygısını korumaya çabaladı.
    21.yüzyılda, helikopter sanki Himalaya dağlarına düşmüştü.
    Her şeye gücü yeten bir ülke ve yöneticileri onu sağken
    bulup kurtaramadıkları gibi, öldükten sonrada zar zor ulaştılar, gencecik bedenine.
    Bilinci yerinde iken umutla yardım beklerken geçirdiği
    her saniye, bilemiyoruz yaşamadık belkide bir asır gibi gelmiştir.Cancağızım İsmail Güneş’in şanssızlığı; bu
    güzel ülkemizi yönetemeyenlerin yüzündendir.
    Nasılki kar sis dağ söz konusu değilken şehrin göbeğinde
    göz göre göre yakılan 37 insanımızın şanssızlığı gibi.
    Canım İsmail Güneş, kalanlara hiçbir şey olmaz inanki,
    sen yaşaman gereken hayatını kaybettin.Ölümsüz oldun,
    nefes aldığım sürece seni hiç unutmayacağım.
    Herşeye yazıklar olsun !!!

  28. kardelen said

    ismail günesi ALLAH rahmet eylesin, mekani cennet olsun. cok azimli bir arkadasimiz di, sonuna kadar mücadelle etti. ben bir sivasli olarak cok üzüldüm ve ettkilendim..Ailesine ve sevdiklerine sabir diliyorum. Ölümden kacilmaz ALLAHIN emri, Yüce RABBIM bilir ama oda bir sehitdir simdi. Bizi yakisan eyvahlar, keske söyle yapsaydik degil muhsin yazicioglu agbimize ve diger ölenlere dua etmek… MUhsin agbi sen ki bu hayatta cok aci cekmissin insallah öbür dünyada cok mutlu,rahat huzurlu olursun… Allaha emanet ettin bizi, bizde seni VE DIGERLERINE dua edecegiz…

  29. timur said

    Allah rahmet eylesin kurtulmuştur inşalllah diye cok dua etmiştim. 112’ye konuştuğu sözler, ooof demesi aklımdan gitmiyor canlı canlı gömüldü ailesine Allahım sabırlar versin, mekanı cennnetin en güzel köşesi olsun

  30. AYLİN said

    ismail güneşi’İ GÖZ GÖRE GÖRE ÖLÜMÜ GÖNDERDİLER.KAFAMDA O KADAR SORU İŞARETLERİ VAR Kİ? O NE KADAR YAŞAMAK İÇİN ÇIRPINDIYSA BİRİLERİ ONLARIN ÖLMESİ İÇİN ELLERİNDEN GELEN HER TÜRLÜ UZATMAYI YAPTILAR. BİR EN KAZA ULAŞMAK BU KADAR ZORMU ? KAZA ALANI OKADAR AÇIK Kİ SAP GİBİ ORTADA ÖYLE GİZLİ SAKLI BİR YERDE DE DEĞİL. VE HELİKOPTERİN ÜZERİ KARLA FAZLA KAPLANMAMIŞ. VE BU OLAYLA İLGİLİ DETAYLI GÖRÜNTÜLER NEDEN BASINDA YER ALMIYOR. GİZLENEN BİR ŞEYLER Mİ VAR.112 İLE YAPILAN GÖRÜŞMELİRİN TAMAMI NEDEN YOK. OTOPSİ RAPORLARI NEDEN AÇIKLANMADI.

  31. […] İsmaİl GÜneŞ’İn Cesedİ Bulundu / Video Kahramanmaraş’ta düşen helikopterde bulunan ve uzun süredir arama çalışmaları devam eden İhlas Haber […] […]

  32. buket said

    bu olay beni çok etkiledi.ismail güneşin sesi kulaklarımdan gitmiyor.psikilojim çok bozuldu gözlerimi kapatamaz hale geldim benimde 2 tane çocuğum var gözümü her kapattığımda istem dışı olarak kendimi o helikopterin içindeymiş gibi hissediyorum ismail beyin yaşadığı o kurtulma çabasını tekrar tekrar yaşıyorum ve çaresizlikten nefesim daralyor.keşke devlet büyüklerimizde bir kere kendini ismail güneşin yerine koyabilselerdi.eminim daha fazla çaba harcanırdı onları bulmak için.amaç göz ardı edilmişti,emin olunan ve yaşadığı kesin olan 2 kişi vardı o dağın başında.ama amaç enkaza ulaşmak cesetleri bulmak haline geldi bi müddet sonra çünkü herkes ismail güneşin de öldüğünü düşünüyordu.neden ismail beyin otopsisinde kaç saat önce öldüğü ne kadar mücadele verdiği belirlenmedi.belkide belirlendi ama bazılarının işine gelmediği için bununda üstü kapandı.birde vali açıklaması var tabi.enkaza ulaşıldı hastaneye kaldırıldılar sağlık durumları iyi diye saçma ve asılsız bir açıklama.bu açıklama nedeniyle birçok yardım ekibinin geri döndüğünü düşünüyorum.insanlar böyle kritik durumlarda nasıl akıllarına ilk geleni istedikleri şekilde çıkıp söylerler.neden bu vali şu an bu konuda çıkıp bir açıklama yapmıyo.bir insanlık ayıbı yaşandı bence.Allah ailesine sabır versin…bir insanın ölüm haberini öğrenmek saniyeler almazken ismail beyin ailesi bunu günlerce yaşadı.ne kadar dayanılmaz acılar bunlar kim bilir.kar görmekten karlı resimlerden ve helikopterlerin görüntüsünden nefret ettim .halbuki en sevdiğim şeydi kar manzarası.şimdi görünce tüylerim diken diken oluyor.şehitlerimize Allah tan rahmet diliyorum toprakları bol mekanları cennet olsun ailelerinin başı sağolsun……..

  33. mehmet gülsüm said

    ismail abimin ölmesi benim cok zoruma gitti ama allahın takdiri bu burdan ailesine baş saglıgı diliyorum

  34. telli said

    Ben kazanın olduğu Göksun’a yakın bi yerde yaşıyorum. Kaza olmadan önceki hafta havalar çok güzeldi. Kaza olduğu hafta kar geldi, soğuk oldu. Çok şaşırdık, kışımız yaz gibi oldu, şimdi bahar geldi bu ne karı acaba diye? Pazar gününden beri havalar yine düzeldi. Burdaki herkes geçen hafta yağan karın “Muhsin başkan ve yol arkadaşlarının karıymış bu” diyor. Rabbim öyle emretmiş. Kader gerçekten kader. Ama eğer ki bu kazada suçlu biri varsa mutlaka cezasını çekmesini istiyorum. Allah rahmet etsin hepsine, sevdiklerine sevenlerine sabırlar versin…

  35. mustafa said

    Sanki bir ölümü canlı yayında izledim….
    Böyle bir şey olabileceğine hala aklım almıyor…
    Bir insan ben ölüyorum, ölenler var etrafımd diye haykırıyor…
    Ama,
    Kimse ma hiç kimse yardımın gidemiyo…
    Bence bu insanların şanssızlığı…
    zamanlamydı…
    kazanın koltuk, rant ve oy hırsızlığı savaşı zamanına tesadüf etmesiydi…
    Yazıklar olsun..
    şu ölümlü dünyada üç kuruş için o insancıkların 72 milyon insanın gözü önünde ölüme terkedenlere….
    Hepimizin başı sağ olsun…

  36. tugsem said

    gerçekten çok açı bir olya içmiz kan aglyor orda bir an kendmi koydum düşnmek ble istmyrum çok kötü bşey şansızlıkalrmydı yada bile bile ölme sürklendlermi belli degil ALLAH ailsne sabır versin ALLAH mekanlarnı cennet eylesin açmız büyük

  37. alpay said

    allah rahmet eylesin

  38. SEYHAN said

    ONCELIKLE HELIKOPTER KAZASINDA OLEN KARDESLERIME ALLAH TAN RAHMET DILIYORUM.
    ALLAH YAKINLARINA SABIRLAR VERSIN KOLAY DEGIL.
    BENCE ISMAIL GUNES’IN OLUMUNE SEBEP OLAN O 112 DEKI ACEMI KADIN .
    BILMIYORUM BAZI KISILER ANLAMADIKLARI GOREVIN BASINA NEDEN GECERLER .
    BEN ISMAIL GUNES IN AILESININ YERINDE OLSAM O KADINA DAVA ACARIM .
    YAZIK IKI TANE COCUGU KALDI GARIBIMIN NUR ICINDE YATSINLAR .
    AMA BU KAZANIN SORUMLULARI DA BULUNSUN .BU SUIKAST TURKIYEDE MUSLUMAN INSANLARIN MILLIYETCI VATANINI SEVEN INSANLARIN OLMASINI KABULLENEMEYEN BAZI IC VE DIS GUCLER BOYLE YUCE INSANLARIMIZI YOK ETMEK ISTIYOLAR .ALLAHIM ONLARIN BASLARINA BIN TURLU BELA VERIR INSALLAH .ALMA MAZLUMUN AHINI CIKAR AHESTE AHESTE.

  39. ergenekon yokedicisi said

    bunuda ergenekoncular yaptırmıştır 1993 yılındaki olayları yazın buraya özal ölümünden eşref bitlis madımak mumcuya daha nice ölenlere kadar 1993 yılındaki olaylara bakın

  40. gülsüm said

    allah rahmet eylesin rabbim ailesine sabır versin.ben o 112 acil servisindeki beceriksiz ve ne yaptığını bilmeyen kadına sesleniyorum.ne mezunusun seni oraya bgetiren devletide suçluyorum lise mezunlarına 1.500tl verip oraya koyarsan çok kişi daha ölür evet rabbim böyle yazdı ama sen tedbiri al takdir onundur allah size soracak hesabını bu devlette adalat yok hak yok hukuk hiç yok birde o zavallı gazeteciler meslektaşları olmasına rağmen ölen kişi sizde olabilirdiniz neden suskun kaldınız neden arkadaşınızın hakkını savunmadınız.seni hiç ama hiç unutmayacağız

  41. Furkan said

    Selamün Aleyküm. Gerçekten çok kötü hayat geçti. Allah rahmet eylesin. Gerçekten hepimizin bu dolayı çok üzüldük. Gerçekten hepimizin gözyaş olduk. Allah kahretmesin ya gerçekten valla yemin ederiz ki onlar çok büyük. Ama erken öldüya. Ama Bu helikopter göremediği halde düştü.

  42. sedef said

    bugün olmus hala insanların aklında ismail günes in ölümü çocuklarına bunun hesabını kim verecek acaba merak ediyorum..allah rahmet eylesin…

Yorum bırakın