Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

MICHAEL JACKSON’UN EŞİNDEN ŞOK AÇIKLAMALAR / FOTO GALERI

Posted by almanyahaber Haziran 29, 2009

esiGeçtiğimiz günlerde hayatını kaybeden Michael Jackson’un eski eşi yaptığı açıklamalarla herkesi adeta şoke etti. Jackson’un eski eşi Debbie Rowe, Prince Michael Jr. ve Paris’in sperm bankasından alınan spermle dünyaya geldiğini dolayısıyla, çocukların Jackson’dan olmadığını söyledi.

Medyada da şok etkisi yapan olayı tüm açıklığıyla anlatan Rowe, 1996 – 1999 yılları arasında Michael Jackson’la evli kalmıştı. Rowe anlaşmaları gereği bu sırrı saklamaya Jackson’a söz verdiğini belirtti.

News of the World’a açıklama yapan Rowe, Jackson’u sevdiği ve mutsuz gördüğü için böyle bir şeyi kabul ettiğini belirterek; “Onun mutlu olmasını istiyordum. Onunla hiçbir zaman aynı yatakta yatmadık, ilişkide bulunmadık. Birarada yaşamadık. Michael bunun için bana bir ev satın aldı ve tüm masraflarımı ödedi” diye konuştu.

FOTO GALERİ İÇİN.. TIKLAYINIZ

32 Yanıt to “MICHAEL JACKSON’UN EŞİNDEN ŞOK AÇIKLAMALAR / FOTO GALERI”

  1. elithizmetler said

    aman ne güzel

  2. MeRwE said

    çko erken ayrıldı ARAMIZDAN michael jackson …neyse peter pan sen rahat uyu…

  3. havvana said

    ya; – o öyleydi bu böyleydi olmuyo bu işler! kaçtıysa da helal olsun vefat ettiyse de zaten onun müziği dansı sesi değilmi bizi rahatlatan. canlı yayında çıkan bence hayaleti değil ruhu lütfen yazarken biraz daha dikkat edelim

    • mj-kolik said

      ewd onun hakkında kötü konuşmaın o da insan eminim ki o bizi cennetten izlio we kötü şey denilinceede çok üzülüo onun üzülmesini hiç bi zmn istemem onun bi gülüşü dünyaya bedel aşkım o bnm bn onu çok sewiorum yhaa yha yha…bn bn çok sewiom onu yhaa bi kere görebilme şansım olsaydı keşke keşkeeeeee keşkee seni sewiom hiç unutmicm allah kötü söz diyeni öbür dünyada cezasını weriri bnce mj tvlerde artık çıkmıo çıksın dergilerde unutulmasn onu istiorum we aşkımı çok sewiorum keşke bni onun mezarına götürseler keşke o yaşadıı ewi newerlandı 1 kez olsn görebilseydim işallah yakında giderimm yha onun yanına öbür dünyaya ya da onun yaşadıı we öldüüö yeree seni hiç unutmicmmm aşkımmm….

    • MİCHAEL JAKSON HAYRANI... said

      O hayalet değilmiş ben anladım o sadece bir karton kutunun gölgesiymiş arkadaşımda oyle diyiyor…

  4. şule said

    bence adam çok fedakar davranmış çocuk sahibi olabilmek için neler yapmış ben michael’i çok seviyorum ve ona iftira atan bütün insanları öbür dünyada ALLLAH ‘a havale ediyorum

  5. rabia said

    bn mıchael jackson’u cok sevıorm ne var yane ole bsy yabdıysa o onun ozel hayatı kmsenın karısma soz soleme hakkı yhoqqı adam öldü hala laf yabıosnz yha stardı yha adam bıdaha dunyaya qelmck onn qbısı yhoqtu olmck emınım ALLAH herqesden bnnarın hesabnı sorck suleye katılıorm hem cocuklara ole sefqıyle bakıo kı onn o bakısı dunyaya bedeLLL !!!
    (HERKES AHİRETTE SEVDİĞİNİN YANINDA OLACAK, ALLAH SENİ DE ONUN YANINA ALSIN)

    • mj-kolik said

      işallah bnde ölünce onun yanına gdrm aşkımın yanına allah hep onun yanında olsn allah onu hep korusun onu görebilmek için ölürüm onun için herşeyi yaparaım inanın o bnm için çok bykk o doktoruda elime alsm ölene dek bırakmam allahın cezasıı yha nası öldürürsn yhaaa nasııı:(( seni sewom hiç üzülme hiç unutulmicaksn we hep kalbimizde yaşicaksn aşkım hep kalbimdsn unutmaaaa sni sewom ve seni sewommm:((

      inşallah sni sewom bnm herkesin meleği o cennette görüşrzz aşkımm

  6. fatma said

    michael jackson ASLAA kötü olmadı zaten hayatini incelerseniz bunu göreceksiniz ONA BİR ÇOK İFTİRA attilar bilirsiniz MEYVELİ AGACI TASLARLAR kıskandılar iftira atanlari ALLLAH naletlesin bii insanla bu kadar ugraşılmaz oo DÜNYADA ÇOCUKLARI EN ÇOKK SEVEN İNSANDIR kendisi de söyledii zatenn BİR ÇOCUGA ZARAR VERECEGİME ELLERİMİ BİLEKLERİNDEN KESERİM DAHA İYİ diye … ee dahasıı var mııı aslaa kötüü bise yapmadii SONUNDA DA MÜSLÜMAN OLDUUU ve BİR KANDİLL GECESİİ VEFAT ETTİ ALLAH daha fazla zarrar görmesini engelledi vee YANİNA ALDİİ geridee iftira atanlar vee ona kötülük yapanlarr kaldi ALLAH O KÖTÜLARİİ NASIL CEZALANDİRACAK BAKALIM .. RAHAT UYU MİKAİL ALLAH SENİNLEE BERABER DİGER TARAFTA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE MELEK YÜZLÜMM

  7. ersin said

    merhaba mıchael jackson sıkı bır fanatık hayranıyım ilk başta cok uzgunum ölumune söyle bır anım var sizinle paylaşamak istiyorum 93 yılında ilk konser iptal olmadan önce gıdemıcem dıye cok uzulmuştum konser tekrara gelecegını duyunca havalara ucmuştum ne yapıp ne edıp benım konsere gıtmem gerekırdı evdekılere söyluyorum kımse bana destek olmuyor cunku parasızlık durumları paramız yok ögrencı adamız halıyle aklıma cın fıkırlılık geldi komsulardan ve sokaklardan gazete topladım evın balkonu bır dunya gazete evdekıler ısyanlarda ve o gazetelerı kesekağıtı yapıp pazarlarda sattım saha ıcı 350 lıraydı ben ıse 500 lıra kazanmıstım ve ogunden berı hem sarkılarını esberledım hemde danslarını senı sevıyorum mayk kalbımızdesın

  8. kürşat kurşun said

    Beyler yorumları okudum…
    Netice: herkes istediğini sever, istediğini sevmez. Kimse kimseyi sevmeye zorlayamaz. Herkesin düşüncesi aynı olamaz. Öyle olsa dünya çok zevksiz olurdu herhal. Herşeyin doğrusunu Allah bilir. hayda bana eyvallah

  9. mjkolik said

    bende uzun süredir mj nin hayranıyım ben onnun herşeyi çocuklar için yaptığını biliyorum ama bunu hala anlamayanlar var ben onun saçına yüzüne gözüne deil onun tertemiz kalbini seviorum ben onu abim olarak sevdim ve hallada seviorum ve geçenlere onun thıs ıs ıt adı verilensinemasına gittim ve hiç bi şekilde insanlara kötü davranmıyor hep insanlar onunla ilgilendiği zaman tanrı sizi korusun diyor ve son bişi o 29 ağustos 1958 de doğdu ve bende 26 ağustos 1999 da doğdum şanslıyım birazcık olsamda ve büyüyünce ünüversiteyi belki amerikada okurum ve ilk amerikaya geldiğimde onun mezarını siyaret ederim.

    ı love you mıchael

  10. mjaşığ said

    bn mjye bayılıom.onun için ölürüm ona hastayım onsuz yaşayamam.obenim 1 tanem aşkımmmm mj rahat rahat uyu.Allah’ım onu nolursun affet.çünkü o müslüman oldu

    seni çok seven aşkın
    nnm
    muuuuuucccuuuuukkkkk

    • zeynep said

      kız ne tatlı yazmışşın öyle yorumları okurken üzüntülüydüm ama senin muuuuucccckkkk yazın beni ister istemez tebessüme bogdu

  11. ös qe_ymj said

    doğru kimse kimseyi sevmek zorunda dil ama saygı dumak zorundaaa…!belki onunla ilgili yorumları okumyosun kürşat ama hakkında hiçbişey bilmeden ileri geri konuşan bisürü cahil war.YOU ARE NOT ALONE MİCHAEL…

  12. burcu said

    sipermden çocuk doğarsa olacağı bu:)

  13. armine said

    aman zayten kız çirkin senle ilkisi olmas tabi canım san laik dilsin ona

  14. Seher Başol mj için said

    MICHAEL JACKSON

    LOVEOYU

    MİCHAEL LOVE YOU
    ben mjnin hayranıyım gün gittikce onu kalbim de yaşatıyorum onun hakkın da ileri geri konuşan ların agının bayını veririm he bu arada tüm sitesi ve tüm resimleri şarkıları masa üstündedir onun çocuklara yaptıgı iliklen cennetin 8 katını artı100000000 katını hakaetiyor. bir tek bir şaey var , barası bulu malı dedilde göül zenginli önemli benim için dün yaya birkere daha gelecegimi bilsem onun kılıpnde oyun culuk yapardım cenıt ceksında bu arda mjnın 2kizi ben ce mıcheal jackson seni ölesiye seviyoruz
    seni seviyorum mj
    mıcheal lın hahıkı ödenmez bence o çocuklar için elinden geleni yaptı o cennetin100000 katını haketmeli onun hahıknda ileri geri konuşanların mıchaelin yerine veriyorum benin için parası ,bulu,malı,degil. ben insan olunun yanı mjnin gönül zenginligini fazlasıy la belli etti yattıg yerde bunları duyun ca iyi uyur inşallah

  15. suleyman said

    yalancının…?
    (PUTLAŞTIRDINIZ LAN ADAMI – ADAM MI KADIN MIYDI O DA BELLİ DEĞİL YA)

  16. zeynep said

    nerden biliyon senin adın süleyman ya biz ne bilelim senin erkek olduğu onun bunun cinsiyetinden sana ne biz adamın sanatını konuşuyoz

  17. king of pop said

    Bence çocuklar michael jacksandan çünkü büyük oğlu prince michael jacksona çık benziyor.eski eşi gündem yaratmaya çalışıyor.adama demedik bi bu kalmıltı bunuda dediler yazıklar olsun.yok çocuk tacizcisiymiş.yok bilmem cinsiyeti belli değilmiş,yok bilmem çocukları ondan değilmiş e yuh artık böyle başarılı bir insana nasıl iftira atılabilir.ben bayılıyorum ona çok tatlı bir adam.onu hiç unutmayacağım.michael jackson hakkında kötü düşünenler adını bile almasınlar ağızlarına.SAYGILAR POPUN TEK VE ÖLÜMSÜZ KRALINA I LOVE YOU MİCHAEL JACKSON….

  18. mj manyagı said

    konuşma

  19. emine srbg said

    mıchael hayatım boyunca seni unutmicam adına bir çok şarkı yazdım ama bu şarkılar sana layık olmasada gitarımla biraz olsun acımı dindirip senin en güzel şarkılarını söyleyip bir kız olarak dansını yapıyorum.herkes kızlar moonwalk yapamaz diyor .ama ben inanıyorum ki her insan eşit ve insan isterse herşeyi en layıkıyla yapar .tek isteğim son turnendeki konserine gelip senin görmekti.huzur içinde uyu seni o kadar çok seviyorum ki .seni ve hayatımın en önemli kişilerini bile karşılaştırsalar sen den bir an olsun vazgeçemem.benim tüm ailem seni seviyor.babam ölümüne çok üzüldü ve senin için hepimiz bol bol dua ettik.seni ölümsüzleştireceğiz.hepişmiz TÜM MJ HAYRANLARI SENİ KALPLERİYLE YÜREKLERİYLE ÖLÜMSÜZLEŞTİRECEK.SEN BİR DEVİRİ KENDİN AÇTIN VE KENDİN KAPATTIN.O DEVİRİDE ARALAYACAK OLAN TEKİNSANLAR SENİN YOKLUĞUNDA BİLE SENİ YAŞATAN İNSANLAR……KIZIN VE 2 OĞLUN SANA O KADAR BAĞLILAR Kİ SÖYLENEN LERİN AKSİNE HİÇ ALDIRIŞ ETMİYORLAR.İNŞALLAH OĞLUN VE KIZIN SENİN İZİNDEN GİDER.ONLARA GÜVENİYORUM SENİ TÜM DÜNYAYA ANLATICAKLAR.YA İYİİİİ , YA, İYİ. SENİ GERÇEKTEN SEVİYORUM.SENİ SEVİYORUM.SENİ SEVİYORUM.BU CÜMLE O KADAR BOŞ Kİ YOKLUĞUNDA AMA AAA SENİ SEVİYORUM.KİM NE DERSE DESİN SENİ TÜM KALBİMLE DÜNYALARA SIĞDIRAMAYACAK KADAR ÇOK SEVİYORUM.BELKİ BİZİ GÖRSEYDİN SENDE SEVERDİN.AMA BU CEVAP SENDE GİZLİ.SEN ÖLMEDİN KALBİMDE YAŞIYORSUN.SENİ RÜYAM DA GÖRDÜM .SADECE BEYAZ BİR ELBİSE GİYMİŞTİN YEŞİL BİR YER .VE ORADA ÇOCUKLARI SEVİYODUN…KEŞKE O ÇOCUKLARDAN BİRİDE BEN OLSAYDIM….

  20. fanatik hayranın said

    o kadın bunu neden michael jackson ölmeden söylememişte şimdi söylüyor.tabi michael jackson yok şimdi ona nasıl cevap versin şimdi demi o çocuklar benim diye.ya akıl var mantık var M.jacsonın büyük oğlu prince de beyazlıyor babası gibi bu hastalık michael jacksonın baba tarafıdan geliyor.yani bu iddialara en büyük cevap.tabi michael jackson dünyadaki en iyi santçı yani medyanın ilgisini en çok çeken sanatçı olunca böyle iftiralar atılması normal.ben inanmıyorum bu iddiaya kısacası dünyalar tatlısı 3 tane çocuğu var.üçünüde çok güzel yetiştirmiş.zaten çocuklarıda onun gibi çok tatlı.seni çok seviyorum michael jackson sen sana atılan bütün kirli iftiralardan aklandın einim bundanda aklanırsın.altın ne kadar çamura batsada değerinden yine bir şey kaybetmezzz.seni seven hayrnın

  21. Sıla said

    kesinlikle yalan eski karısı bence mj sından ayrıldığı için mirasını alamadı ve böyle bir açıklamada bulundu yoksa mj a bir laf daha çıkarmışlardı çocukları taciz ediyor diye ama öle bişey yoktu çünkü o çocukları çok seviyor mjı babası küçükken çokdövdüğü için o çocuklara aynı seyin yapılmamasını iştiyor o yüzden aramızdan çok erken ayrıldı onu çooook seviyorummmm o yılındada müslüman oldu inşallah rahat uyur onu bn çoooook seviyorum…
    pardon istiyor yazmışım istemiyor çok özür dilerim

  22. mj said

    o benim herşeyim ben onun öldüğüne kesinlikle inanmıyorum ve artık herkezin bilmesini istiyorum o ölmediii bunun o kadar cok kanıtı varki adam burnumuzun ucundan gecio ama biz onu gormuyoz ne hayat ama

  23. arda said

    bide hiç yüzünü göremdim maykılın keşke yanımızda olsaydıda onunlar gezzek otursak

  24. bLaCk DeViL 61 said

    Michael Jockson ‘ Dünyanın En Büyük Pop Kralı Hem Fedakar Hem İnsanlaı Seven Sayan Hümanist Bir Yapısı Olan Ve Bunu Yardıma Muhtaç Olan Tüm İnsanlara Paylaşan Bir Canlı Ruhu Şah Olsun Allah Rahmet Eylesin. Şuan …

    CopyRight ® DeViL’s Team

  25. Anonim said

    He o yüzden Michael Jackson’da Vitiligo hastalığı oğlundA’da var hatta bu oğlunda oolması mj’nin beyazlamak istediğini değil hastaklığın yaptığını kanıtlıyor ama kızını bilmem yada 3. çocuğunu zaten 3. çocuğun kimliği belrsz hala.By MJ Severle

  26. selin said

    kimse kimsenin ne kadar müslüman olduğunu bilemez kul ile RABBİN arasında o kadar çok estetik olmuş ki o bile günah diyeceğim o ki saçma sapan şeyler yazmayın

  27. mj said

    MİCHAEL SENİ ÇOK SEVİYORUM blki o kadını sewmemiş olabilirsinn, oyüzden böyle bişi yaptınn…. Neyse MİCHAEL senin yerini kimse tutamaz senin gibisi yokkkk sen sesinle dansınla yakışıklılığınla KİNG OFF POP tunn bunuda kimse unuttmasın ve kendilerinide sana benzetmesinler een tekk sin bizim için 1 MİCHAEL WARDI ONU DRLİ GİBİ SEWDİK onun için kendimizi öldürdükk 2MÜCHAEL GREKK YOKKK

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 251 takipçiye katılın