Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

TÜRK HAVA YOLLARI’NDAN UCUZ BİLET KAMPANYASI

Yazar almanyahaber Ocak 27, 2008

19_289a330-14.jpg thy.jpgTürk Hava Yolları’nın (THY), 111 Euro’ya Yurt Dışı kampanyasının 111. haftasında, yolculara yeni uçuş fırsatları sunulacak. THY’den yapılan açıklamada, Paris’ten Londra’ya, New-York’tan Capetown’a 107 noktaya ‘promosyonel’ ücretlerle uçabileceği belirtilerek, 14-24 Şubat 2008 tarihleri arasında Avrupa’da 62, Orta Doğu’da 16, Uzak Doğu’da 17, Afrika’da 10 ve Amerika’da 2 noktaya “promosyonel” ücretle uçulabileceği kaydedildi.  

Açıklamada, kampanya kapsamında Avrupa-Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Türk Cumhuriyetleri noktalarına ekonomik sınıfta 111, “business” sınıfta 333 euroya, Güney Afrika, Uzak Doğu ve Amerika noktalarına ise ekonomik sınıfta 333, “business” sınıfta ise 999 euroya gidiş-dönüş bilet alınabileceği ifade edildi. Vergiler hariç uygulanan promosyonda, Ankara ve İzmir’den yapılacak seyahatlerde, belirlenen ücretlere 50, diğer Türkiye çıkış noktaları ve Ercan’dan yapılacak seyahatlerde ise 80 euro ekleneceği belirtildi.

13 Yanıt to “TÜRK HAVA YOLLARI’NDAN UCUZ BİLET KAMPANYASI”

  1. m.kemal rona demiş

    mrb
    (MRB)

    • kemal rona demiş

      mrb,benim sikayetim,biletleriniz,günden,güne pahalasiyor,ben,istanbula,gitmem,icin,1980 euro,ödemem gerekli,bunu nasil ödeyecegim(ailece)bunu neden yaz tarifinda pahalilastiriyorsun,anlamiyorum.saygilarimla.

      • Anonim demiş

        adamlar parayi gurbetcilerden kazaniyorlar turistler bizim bir kisinin odedigi parayla 8 gun 5 yildizli otelde tatil yapiyorlar

  2. muhammet demiş

    ben almanyadan muhammed almanyadayim turkiye gitecem 7 ayin 1 rinde gitecem biletler biraz fiyatlari indirsinler riza ederim gittikce cikiyo onceden almadik ata yapdik sindi pagli ya alacaz

  3. semih koyas demiş

    thy yetkilileri Amerikadan Turkiyeye ucuslar neden cok pahali? diger hava yolu sirketlerinde ozelliklen Alman hava yollarinin 200 dolar ustu fiyatlariniz,sebebini soyleyebilirmisiniz? ucaklarinizin bos gitmesi, dolu gitmesinden iyimi? indirimmmmmmmm

  4. neslihan demiş

    gercekten billetleriniz cok pahali ve bu yüzden izine gidemiyorum ailem biletleri karsilayamiyor kardeslerim de oldugu icin saygilar

  5. ucak korkusu ve zam demiş

    zaten millet son zamanlarda ucaga binme korkusu var birde cok pahali bilet satiyorsunuz lütfen yani,birakinda herkes ucsun.

  6. semih koyas demiş

    kardesim Lufthans’da cok kaliteli bir havayolu sirketi,THY ne gibi bir ekstrasi varda fiyatlari bu kadar yuksek tutuyor anlamadim,daha gecen gun kokpitin cami catlamis bunun icinmi size fazla para verip ucaginiza binim? Lufthansadan aldim 650 dolara gidis donuz siz daha 900 bilet fiyati verin… :):):) aciyorum sadece THY’na

  7. Semseddin isik demiş

    bir is adami olarak; T.H.Yollarinin 5 yildir yilda en az 10 kez ucmakta olan musterisiyim. kendi kurumumuz diyerek ondan baska bir hava yolu tercih etmiyorum. buna ragmen defalarca basima gelmedik kalmadi. dahada onemlisi yurtdisi ajentalarindaki calisanlarinin musteri iliskileri konusunda yeterince egitilmemis olup A sosyal olduklari, yapacaklari islerinden ziyade kendi kisisel egolariyla hareket etmekte olup musteri ilikilerine yakisik olamayan sorunlar yasatnmaktadirlar, orenek verecek olursak eksik yanlis bilgilendirme yapilmaktadrlar. zaten genelde yurt disi agentalarinda calisanlarin cogu gurbetci ve multeci konumunda yasayan calisanlardan oldugundan gorevinden cok kendi egolarini one cikarmaktadirlar. benim bildigim musteri iliskilerinde goz temasi cok onemli olup o an musteriye odaklanmalari gerekmektedir. cogunda kopleks sorunu gormekteyim ve tartismalara sahit olup bizzat kendim de yasadim. bu nedenle veya degisik sebeplerden dolayi surekli elaman desiklikleri yasanmaktadir. bu ornegi londra ve almanya icin vermekteyim. inaniyorumki diger avrupa ulkelerinde durum farkli degildir. daha gecen ay bana verilmis yanlis bilgilendirmeden kaynakli donus biltimi kullanamadim ve extra donus bileti odemek zorunda birakildim ki;BEN ENGELLI BIR VATANDAS OLARAK. Durumu THY musteri temciligi yetkili muduruyle gorusme yalebim olmasina ragmen hic kimse zahmet edip biraktigim telf. nr geri donmediler. zararimi tazmin etmedikleri gibi bana geri donme zahmetindebile bulunmadilar. benzer sikayetleri ve homurdanmalari bir cok kisilerden duymaktayiz. Eger sn. yetkililer bu degerli kurumumuzu korumak adina tabanin sesine kulak vermemeleri halinde butur sorunlarla cok kasilanacagi gibi kurum hakkinda kotu niyetli insanlar anti probagandalar yapabilecegini unutmasinlar. evet cogu zamanlar A.H.Limaninda anket yapmakta olan genc calisanlara sorunlarimizi ve eksikliklerinizi iletirken cevap vermediklerine; haklisiniz efendimle yetindiklerine cogu kez muhatap kaldim. THY yetkililerini musteri ve taban odakli degisime ve donusume davet ederken ALTINI onemle CIZEREK AVRUPA UCUS FIYATLARINIZ ATES PAHASI buna adil bir cozum bulmanizi cogu yolcular gibi umid ediyorum. evet cogu avrupa ulkelerinde 3.dunya ulkesi muamelesi gordugumuzden inis ve kalkis parkurlarindaki GATE degisiklikleri benim gibi bircok engelli ve diger vatandaslara olmak uzere telas ve kosusturmalar yasatmaktadir. sn yetkililer gelisim degisimin sadece reklamlarda kalmasini istemiyorlarsa bu degerli kurumumuzu ancak ve ancak musteriye ve tabanin sesine kulak vermelerinden gectigini unutmamalarini oneriyorum, aksi halde kurumu zarara ugratarak zarari musteriye yansitmaalarini kiniyorum. tabiki bu yazdiklarim ulkesini ve kurumlarini seven onu
    korumayi kendine ilke edinmis fedakar ve oz verili yetkililer icin egildir.
    artik farkli hava yollarini denemeyi dusunuyorum.
    saygilarimla,

    Semseddin isik

  8. belgin demiş

    Sayin Tuurk HAva Yollari yetkilileri`ne,
    NIsan 2010 `da IStanbul -Londra ucusundan donusumuzde kucuk kizimin push chair`in kirilmis oldugunu farkettik direk damage claim`e basvurup gerekli formlari doldurduk ama yazdigim mail`e ilk 1 ay cevap yazilmadigi gibi ikinci mailimize verilen cevapta bizden push chair`in faturasindan tamir edilemeyecegine dair magazadan yaziya kadar birduru gereksiz belge istendi sonuc olarak biz claimden vazgectik bu olay ayni sekide arkadasimin basina British Airway ile geldiginde odeme direk olarak kendisine yapildi. Magdur olan biz oldugumuz halde birde 2 cocukla kuyruga girip claim form doldurup gorevliye gosterdigimiz halde bir sonuca ulasamadim… Cok aci olsa bile esim bir ingiliz olarak bogle olaylarin ancak THY larinda olacagini sogledi … Sende enaz 3 kere ucus yapan bir yolcunuz olarak custumer Service`nize gerekli yatirimi yatmanizi tavsiye ederim , diger onemli bir konuda hosteslerini yetistirirken insanlarla olan iliskisi hakkindada bir sinava tabi etmeniz gerketigi.. British Airways ile uctugunuzda kendinizi ayricalikli hissediyorsunuz ama soz konusu THY ise inanin ikinci suyu isterken bile dusunuyorsunuz cocukla ses yapsa kotu bakis atiyorlar.. Umit ederim bu yazdiklarimi eski bir THY musterisi olarak ciddiye alirsiniz … Iyi calismalar….

  9. resul demiş

    selamun aleykum hep thy izine gidiyorum ve de sorun yasamadim devamli guzel hizmet var ama insanlar yani (musteriler) bencillikten dolayi yani biraz biletlere para verdiler diye hep kendilerini hakli goruyorlar bunu samimi olarak soyluyorum . Sizler(thy) guzel çaliyorsunuz oyle devam etmenizi isteriz bir de negatif soz gerekirse izin aylarda bletlere biraz fiyatlarda indirim yaparsaniz biz musterileriniz memnun oluruz . SAYGILARLA HEPINIZI SELAMLIYORUM .

  10. aytac demirkan demiş

    washigton istanbul biletlerinde ne zaman ucuzluk yapacaksiniz?

  11. sarikaya demiş

    Sayin türk hava yolu yetkilileri ben herzaman türk hava yollarindan bilet alirim cünkü ben milliyetciyim vatanimi seviyorum isterimki baskasi degil benim milletim kazansin isterim !!! ama siz gittikce abartiyorsunuz cok pahalisiniz bu gidisle daha cok müsteri kaybedersiniz!!! ben ve ailem 5 kisiyiz 13.10.2013 de frankfurttan ankaraya ucuyoruz 27.10.2013 de geri dönüyoruz kismetse biletler ates pahasi !!! 1 hafta tatilimizi uzatalim dedik geri dönüsler ful diye bize 50 yuro arti 200 yuro uzatma parasi istiyorlar !!! neymis ekonomide yer kalmamis da ondan baska yerde var ama ekonomi den 250 yuro pahali bu ne demek biz keriz miyiz parayi topraktanmi süpürüyoruz °°° bu benim icin ders oldu birdaha asla türkhava yollarindan bilet almiyacagim ve bunu bütün akrabalarima ve dostlarimada aynen aktaricagim!!! siz bakin bakalim seneye ne Kadar müsteri kaybedeceksiniz!!! eminim zarariniz bayagi olacak!!! ayrica ben Frankfurt hava limaninda 23 senedir calisan birisiyim düsünün binlerce kisi taniyorum ve sözü gecen biriisiyim!!! alman sirketi veya diger sirketler sizden daha ucuz acaba neden ayni servisi onlarda yapiyor!!!!

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 230 takipçiye katılın