Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

KARNAVAL NEDEN KUTLANIYOR? VIDEO

Posted by almanyahaber Mart 2, 2009

karnaval1Yıllardır Avrupa’dayız ve yaşadığımız bazı ülkelerde karnaval şenliklerinin neden yapıldığını, ne anlama geldiğini çoğumuz bilmiyoruz.

 

 

 

Papaz August Schuler, soruları samimiyetle cevaplarken, karnaval kutlamalarının yüzyıllar öncesine dayandığını söyledi..

 

 

 

VIDEOYU İZLEMEK İÇİN.. TIKLAMAYINIZ, ÇÜNKÜ KALDIRILDI.. 

 

Bir Yanıt to “KARNAVAL NEDEN KUTLANIYOR? VIDEO”

  1. sedanur yilmaz said

    Az önce karnaval haberinizi hakikatten vakit ayirarak hem izledim, hem de okudum ve tek kelime ile haber görüntülerini ve röportajlari esefle karsiliyorum. Bu arada Karnaval neden kutlaniyor diye internet<´ten rahatlikla ögrenebilirdik, bunun icin tam 4 tane muhabire ne gerek vardi? Lütfen bundan sonra haber konusunda daha secici olun, aksi takdirde ben ve benim gibi diger Türkce haber okumayi seven kisiler bir daha bu sayfayi tiklamazlar. Zira bize hizmet veriyorsunuz, ancak bu sekilde degil.

Bir Cevap Yazın

