Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN

Posted by almanyahaber Mayıs 9, 2009

Bütün annelerin ANNELER GÜNÜNÜ canı gönülden ama bir ömür boyunca ve her gün kutlar, onlara sağlık, mutluluk, huzur ve barış dolu günler dileriz. 

ANNECİĞİM 

Dünyanın en güzel çiçeklerinden

Sunarım bir demet gör anneciğim.

Çalışıp yorulan o ellerinden

Öpmek istiyorum ver anneciğim.  

Gülünce gözlerin içinden güldün

Hasta oldum, benden çok önce soldun

Sabaha kadar hep uyanık kaldın

Üşüyorum, beni sar anneciğim.  

Ödenmez hizmetin ne versem sana

Canından can kattın canından bana

Besledin büyüttün mutlu yarına

Yürüsün sevgiyle der anneciğim. 

Diken batsa bana ıslanır gözün,

Şifa verir baldan tatlıdır sözün,

Değse dudağıma o güzel yüzün

Doldurur gönlümü nur anneciğim. 

Sen benim yazımsın, ben ilkbaharın,

Gönlünde açtığım izler çok derin,

Senin kalbinde her çocuğa yerin

Bendeyse bir sana var anneciğim. 

Halil GÜLEL Düsseldorf / 04.05.1999 (Akça Akça Akar Gönül Pınarı)

Yorum bırakın