Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

DUMAN OLASINIZ İNŞALLAH VE MADONNA

Posted by almanyahaber Temmuz 2, 2009

sedat acikbasSEDAT AÇIKBAŞ

Mesleğim icabı günde ortalama 150-200 kadar elektronik posta iletisi alıyorum. E-Mail dediğimiz bu iletilerin içinde kimi kurum ve kuruluşların, siyasi partilerin, sivil toplum örgütlerinin, çatı kuruluşların basın bildirisinden tutun da tanıdıkların ilginç yazı ve haberlerine, mail gruplarının yazı ve haberlerine, sahte haberlere, reklamlara kadar her türlü ileti var.

Şimdilerde E-postalarda bir ileti ya da mesaj dolaşıyor; başkasından gelen ve sizin başkalarına gönderdiğiniz bir ileti dönüp dolaşıp yine size geliyor. İtiraf etmem gerekir ki, ben de böyle maillerden birisine ‘balıklama’ atladım. 5 yaşında bir kız çocuğu kaybolmuştu ve yardım isteniyordu. E-Postadaki bilgileri toparlayıp, haber yaparak yardım niyetiyle sitelerime koydum. Güvenli bir kaynaktan gelen bir habere daha balıklama atlamıştım ki, kısa bir araştırma ile bunun yalan bir haber olduğunu, muhtemelen haberde adı geçen kişiye yapılmış ‘kötü bir şaka’ olduğunu anladım.

duman olasinizŞu sıralarda Duman Grubu hakkında İhlas suresine hakaret edildiği şeklinde bir haber e-postalarda geziniyor. Önce mailde ne deniliyor; kısaca verelim:

“Duman Grubu, SONY BMG etiketiyle çıkarmış oldukları son albümlerinde konsept olarak ‘ateizm’ konusunu ele alıyor.

Bu albümdeki bazı şarkılarda ‘ahiretin olmadığı’ şeklinde telkinleri bulunan grup, ‘Rezil’ isimli şarkılarında ise İhlas suresinin (Lem yelid velem yûled) okunuşlu 3. ayetini; şarkısında (lem yelid velem löp yutar) şeklinde okuyarak açıktan dalga geçiyor.”

Evet iletide kısaca böyle deniliyor. Kısa bir araştırma yaptım; evet Duman Grubu resmen dinimize hakaret ediyor. Bir internet sitesinde ‘Duman’cılar, iletideki ithamları kısmen kabul ediyor ama “Biz Mslümanız” diyorlar. ‘Löp yutar’ kelimelerinin ‘Velem yuled’ ile ilgisinin olmadığını, daha önceki bir söze ‘uyak’ olduğu için şarkıda geçtiğini iddia ediyorlar. Peki bu şarkıya bu sözleri koymaları için ‘Duman’cıların kafasına silah mı dayadılar acaba???

Bir Yanıt to “DUMAN OLASINIZ İNŞALLAH VE MADONNA”

  1. beyza said

    bişi dicem lan bu duman grubu lem yelid ve lem yuled sözünü lem yelid velem ………… unuttum yhaaa

Bir Cevap Yazın

