Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

12 YILDIR KAYIP HİLAL ERCAN YAŞIYOR MU?

Posted by almanyahaber Mayıs 10, 2011

RTV-MediaNet / HAMBURG

SEDAT AÇIKBAŞ – Polis raporlarına göre, 27 Ocak 1999 tarihinde ortadan kaybolduğu iddia edilen 10 yaşındaki Hilal Ercan olayında sürpriz bir şahit ortaya çıktı. Aslında Hilal Ercan’ın kaçırılmasına şahit olan 42 yaşındaki Ali Çiçek, sürpriz bir şahit değil.

Olayın başından beri Hilal’in kaçırılmasına engel olmaya çalışan Çiçek, birkaç kez polisi çağırmasına rağmen polisin gelmediğini, hatta telefondaki polisin kendisini nezarete atmakla tehdit ettiğini söyledi.

YILLARDIR VİCDAN AZABI ÇEKİYOR
Yıllarca birkaç kez polise başvurup, şahit olarak ifade vermek istediğini anlatan Çiçek, tam 12 yıl sonra bu isteğini polise kabul ettirdiğini ve önceki gün resmen ifade verdiğini belirtti. O zamanlar Sindelfingen’de oturduğunu ve Hamburg’a gezmek için birkaç arkadaşıyla birlikte geldiği sırada bu olaya şahit olduğunu ve Hilal olduğunu sonradan öğrendiği kızın kaçırılmasına engel olamadığı için kendisini suçlu hissettiğini ve vicdan azabı çektiğini belirten Çiçek, Hilal Ercan’ın ailesinden de özür diledi.

HİLAL’İ KOLUNDAN ÇEKTİ
Ali Çiçek: “Hamburg’dan Sindelfingen’e geri dönmek için Hilal’in kaybolduğu Elbe Alışveriş Merkezi önüde içerideki dükkanlardan birinden alışveriş yapan arkadaşımızı bekliyorduk. Hilal’i kaçırdığına şahit olduğumuz adama 20-25 metre mesafedeydik. Adam sarhoştu, elinde bira şişesiyle sağa sola sataşıyordu. Hatta bizim yanımıza gelerek bize de sataştı. Sonra Hilal bizim önümüzden geçerek alışveriş merkezine girdi. Kıza sataşabilir diye dikkat ettim. On dakika sonra Hilal dışarı çıktı. Sarhoş adam ona birşeyler söyledi ve kolundan çekerek yanına aldı. Yaşlı bir kadın da adamla konuşmaya başladı. Biz duymuyorduk ama bir tartışma olduğunu görüyorduk. Birden bire yaşlı kadın sarhoş adama bağırmaya başladı. “Çocuktan ne istiyorsun?” diye bağırdığını duyduk.

ADAMI TOKATLADIM
Bişeyler olduğunu hissederek onlara doğru yaklaştık. Sarhoşun kız çocuğuna zarar verdiğini düşünerek çocuğu serbest bırakmasını istedik. Bırakmayınca ben polise telefon ettim. Polis önce olay yerine geliş parası olan 20 mark yüzünden gelmeyeceğini belirtti. Ben 20 markı ödeyeceğimi söyledim. Yine polis gönderemeyeceğini, telefonu sarhoş adama vermemi istedi. Sarhoş adam polise telefonda kızı tanıdığını ve annesine götürdüğünü söyledi. Sarhoş adam telefonu tekrar verdi. Polis bana adamı ve kızı bırakmamı ve rahatsız etmememi istedi. Ben tabi tatmin olmadım. Baktım adam kızı arabaya doğru sürüklemeye çalışıyor, kendisine iki tokat attım. Yere düştü ve ağlamaya başladı. Bu sırada Hilal’in elini hiç bırakmıyordu.

FAİL, KURBAN KONUMUNDA
Çevreden gelenler ve olayı bilmeyenler benim adamı dövdüğümü sanarak polise telefon ettiler. Bir Alman’ı döven yabancı konumuna düştüm; fail de kurban konumuna girdi. Polis beni telefona istedi. Bana adamı ve kızı derhal serbest bırakmamı yoksa beni 48 saatliğine nezarete atacağını söyledi. Yanımdaki arkadaşlarım huzursuz olmaya başladılar. Polisin gelmesi, gözaltına alınma gibi sıkıntı yaşamak istemediklerini belirttiler. Sarhoş adam bir arabadan battaniye, yapıştırma bandı ve çöp torbası alarak başka bir arabaya koydu. Hilal’in kolundan çekerek arabaya götürdü. Ben tekrar müdahale ettim ve adamı yine tartakladım. Yine polis arandı. Polisin telefonunu arkadaşım cevap verdi. Bana da arkadaşlarım artık bırakmamı, polisin plakayı yazdığını kendilerine yapacak birşey kalmadığını söylediler.

SUÇLUYUM, ENGELLEYEMEDİM, ÖZÜR DİLERİM
Bu sırada sarhoş adam Hilal’i otomobile bindirdi ve bastı gaza göz göre göre gitti..” diye konuştu. Polise verdiği şahit ifadesinde, olayı aydınlatmaya yardımcı olacaklara verilecek yüksek miktardaki ödülü de istemediğini söyleyen Ali Çiçek, böyle bir olayın kimsenin başına gelmemesi temennisinde bulunarak: “Çocuğu kaçırılan aileden bunu engellemek elimdeyken, engelleyemediğim için özür dilerim. Evet kendimi suçlu hissediyorum. Evet engel olmaya çalıştık ama bu yeterli değilmiş. Yeterli olsaydı Hilal kaçırılmış olmayacaktı.” dedi.

Hilal Ercan polisin raporlarına göre; 10 yaşındaki Hilal Ercan 27 Ocak 1999 günü saat 13.30 sıralarında Hamburg’un Lurup semtindeki Elbgaustrasse – Spreestrasse civarında ortadan kayboldu. Bugün yaşıyorsa 22 yaşında genç bir kız olacak Hilal Ercan’dan 12 yıldır hiçbir haber alınamıyor ve izine şimdiye kadar rastlanamadı..

12 Yanıt to “12 YILDIR KAYIP HİLAL ERCAN YAŞIYOR MU?”

  1. SONGUL said

    BEN HOLLANDA’DAN UTANMAZ SONGUL

    (EDİTÖR: BENCE İNSANLARI BİLMEDEN SUÇLAMAMAK LAZIM. BEN ADAMIN ANLATTIKLARINA İKNA OLDUM. POLİS NEDEN ARAŞTIRMASINI 12 SENE GERİYE GÖTÜRMÜYOR? NEDEN BU ADAM HAKKINDA YALANCI ŞAHİTLİKTEN DAVA AÇMIYOR? ADAMIN ŞAHİT OLARAK GÖSTERDİKLERİ HALA YAŞIYOR, POLİS ONLARI NEDEN BULMUYOR?.. AYRICA ADAM ÖDÜLÜ İSTEMEDİĞİNİ AÇIKLADI..)

  2. SONGUL said

    BENİMKİSİ TAM DELI SACMALIGI..

    (EDİTÖR: SİZ SADECE HABERDEKİ KADAR BİLGİ SAHİBİSİNİZ. BEN ALİ ÇİÇEK’LE 20’Sİ TÜRKÇE, 20’Sİ DE ALMANCA 40 DAKİKALIK RÖPORTAJ YAPTIM. VIDEOSUNU YAKINDA YAYINLAYACAĞIM. SİZİN OKUDUĞUNUZ HABERDE DETAYLAR YOK.. DETAYLARI BİLSEYDİNİZ BÖYLE DÜŞÜNMEZDİNİZ..)

  3. SONGUL said

    BEN BU OLAYA KAFAYI YİYECEĞİM İŞTAHLA

    (İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN.. GÜZEL KEYFİNİZ BİLİR? KEYFİNİZİN KAHYASI DEĞİLİM!!)

  4. cem celik said

    1. TROTZ ALLEM BRAUCHT MAN ERSTMAL EIN KARAKTER FÜR ZIWILKORAGE , DAS IST NICHT WIE IM INTERNET MIST SCHREIBEN … ZU DEM WAR ICH ZU DER ZEIT KEIN SCHWÄTZER IHR DUMM SCHWÄTZER … 2. ICH HABE DAS NICHT FÜR DIE BELOHNUNG GEMACHT , DAS PAST ZU EUCH UND EUREN GLEICHEN … 3. NICHT FREUNDE , SONDERN EXFREUNDE UND IHR RATEN , HABE IHRE PERSONALIEN DER POLIZEI GEGEBEN ZU DEM – OB WOHL SIE AUCH DA WAREN ,WOLLTEN SIE KEINE AUSAGE MACHEN … VOR ALLEM WEGEN DER SACHE MIT DER POLIZEI WO NICHT KAMM … ZU DEM QUATSCHT IHR NUR DUMM DA HER OHNE AHNUNG UND WART NICHT DA … BEI SO VIELEN ZEUGEN , WIE KOMMT DER FILM RIS ZWISCHEN KAUGUMI KAUFEN UND QUITSCHENDEN REIFEN WEG FAHREN DU BESER WISER OHNE AHNUNG ? WO HER IST SPUR 380 UND WISO WURDE DIESE SCHLAMPIG ERMITTELT ? WENN IHR AUF DIE BELOHNUNG SCHARF SEID UND KARAKTERLOS , SUCHT EURES GLEICHES IN EUREM UMFELD UND NICHT BEI MIR … 4. DER BMW WAR ZU DEM SEIN PRIVATES AUTO UND DER ZWEITE EIN FIRMENAUTO WO ER AUCH EIN RUCKSACK RAUS HOLTE DU NEUN MAL KLUGER … 5. ZU DEM HABE ICH NICHT NUR MEINE EXFREUNDE ALS ZEUGEN ANGEGEBEN , SONDERN HABE ÜBER INTERNET GERDA T. AUSFINDIG GEMACHT , MEIN LETZTES TELEFONAT HABE ICH MIT DEN HANDY VON DEM BUSFAHRER GEMACHT , HABE SOGAR NOCH WEITERE PERSONEN ANGEGEBEN … SO HALTLOS IST MEINE AUSAGE AUCH NICHT UM DIESE VON ZWEI DUMMSCHWÄTZERN OHNE AHNUNG IN FRAGE ZU STELLEN ZU LASEN … NATÜRLICH GIBT ES NACH 12 JAHREN ZEITLICHE UND ABLÄUFE SO WIE OPTISCHE ORENTIERUNGS PROBLEME AM TATORT – ABER DAS WAS ICH AUSGESAGT HABE IST DIE WARHEIT UND ICH HABE ZU DEM MICH SELBST IN EINER ANDEREN SACHE BELASTET , ALSO QUATSCH KEIN MIST …

  5. SONGUL said

    BEN HOLLANDA SAPIĞI SONGUL..

    (EDİTÖR: NE DİYORSUN BE GERYY ZEKA..?. TERBİYENİ TAKIN! BU HABER SEBEBİYLE BİR YERİNE KAR SUYU MU KAÇTI GERRYY! SANA GEREKEN CEVABI SAYIN Ç. VERDİ ALMANCA OLARAK. ARTIK TERCÜME ETTİRİRSİN.. HA, BÖYLE KONULARDA ANCAK SENİN VE SENİN GİBİLER ÖDÜL, PARA GİBİ ŞEYLERİ DÜŞÜNÜR! NEREDE KALDI İNSANLIK. AMA İNSANLIK KELİMESİNİ SEN HİÇ DUYMAMIŞSIN.. İFADELERİNİ DE DÜZELTMEZSEN YAZILARINA YORUMLARINA YER VERMEYECEĞİM. )

  6. SONGUL said

    hasssstttt a etme adami

  7. Cem Celik said

    Ich lass mir von keinem was sagen in dieser sache , ausser der Familie von Hilal Ercan … Du hast nicht mal so viel karakter wie diese als Verückte alte Frau bezeichneten Personen , selber steht ihr Dumm rum wenn was Pasiert und schaut weg und wollt mir Ziwilkorage bei bringen … Deine Ratschläge kannst du deines gleichen weiter geben , Verwünschungen spreche ich Grundsätzlich nicht gegen Kinder aus … Weder meine Ehre noch die Wahrheit der Ereignisse hengen nicht von deines gleichen ab , behalt du deine Wahrheit für dich , was zahlt man dir für deine Lügen und Provokation ? Der einzige der hier unaufrichtig ist bist Du … Gibst dich als Würde volle beschützerin der Ehre der Familie wie die Polizei und stellst dich schützend vor diese , aber diese haben eine Mitschuld und wenn es ein Gott gibt , soll er es den schuldigen und Lügnern stück für stück aus der selle schneiden … Auch du wirst einmal vor deinem Schöpfer stehen und für deine Aroganten Lügen und Provokation Rede und Antwort stehen wie wir alle , das heißt natürlich wenn du deine Selle nicht schon dem Teufel verkauft hast … den von Anstand verstehst du anscheinend nicht viel und bist nicht nur Karakterlos sondern hast auch nichts Menschliches an dir … Auch die Polizei wollte von mir wissen was ich für diese Repotage bekommen haben , nämlich keinen cent … Du bist und gehörst zu den Karaktern die erst ihr Provit sichern wollen und wirst das auch niemals verstehen wie so ich weder für die Repotage noch die Belohnung annehmen werde , Ich bin einer der Personen die Hilal als Letztes mit allen konsekvenzen versucht hat zu schützen , ob woll ich Platzverweise und Androhungen in gewahrsamm genommen zu werden bekommen habe und alle meine so genannten Freunde mir in den Ohren Lagen las es gut sein , wir haben noch einen Langen weg vor uns wir haben ja das Kennzeichen und Name aufgeschrieben wenn was pasiert wird er Verhaftet … Aber was ist mit dem Mädchen , einen Kind das selber wehrlos ist … Eben dem hat die Notrufzentrale ihre Hilfe verweigert , so wie meine ex Freunde und viele andere Pasant auch weg geschaut haben so wie du auch wenn du da wärst …

    Ich habe natürlich sofort versucht meine ex Freunde da von zu überzeugen das wir uns bei der Polizei melden müßen , aber Du weißt es ja besser wie es ist wenn mann kein Karakter hat … Sie wollten nichts damit zu tun haben ,wie auch … was sollen Sie sagen wir haben zugeschaut und am schluß den Täter unterstützt Hilal ins auto zu setzen weil die Polizei uns das aufgetragen hat …? Natürlich wissen die das die Polizei sich in unschuld wäscht und sie die Sünden böcke werden … Aber wie gesagt , wenn du da wärst brauchst du keine Geschichten zu erzählen , deine Fracktion ist eindeutig …

  8. SONGUL said

    BEN HOLLANDA’DAN SONGUL BENİ KURŞUNA DİZEN YOK MU?

    • deli imam said

      kız songül böyle bir durum da kim kafayı yemez ki.. nerde senin türk konsoloslugun nerde senin Türk büyük elciligin efendilerin ..mışıl mışıl uyuyorlar.. onalar sadece sıçak ofislerin de kefli kefli kahvelerini yudumluyorlar .. bir israil li nin çocogu kaybolsa Alman ya alarma geçer .. ama senin bir türkün kaybolsa banane sanane şarkısını dinlerler ..

  9. Hollanda Sapığı Songul said

    Yok mu hilal ile ilgili yeni habar

    IP Addresse: 62.140.137.122

    Land: Netherlands

    Stadt: Maastricht, Brusselsestraat

    Breitengrad: 50.85

    Längengrad: 5.6833

    Host: 62.140.137.122

    (EDİTÖR: AAA, SEN UYUYOR MUSUN NE?? SALAK, HİLALİ KAÇIRAN ADAM YAKALANDI, HABARIN YOH Mİ?)

  10. hollanda sapığına said

    ben resul yilmaz .. ben bu konu da türkiye nin uzman medyumlar la görüs alis verisin de bulundum .. Hilal ercan ..kesinlikle Hayat da ..
    11..102012 tarihin de .. danistim .. .. daha sonra insanlik olsun diye hic bir menfaa t beklemeden kendileri ile görüsmek isdedim .. ama sitdetle karsi ciktilar .. dogrusu sasirdim… oysa ben kendilerinden ne bir madalya ne de para bekleyorum demedim .. zaten polis bu konu icin 5.000 euro ödül faat ediyor .. son aldigimiz bilgiye göre hilal bulundugu ortam dan kacarak en gec 19 ay icin de evine dönecek .. dediler medyumlar — 2-3 kez kacmis ..ama sonradan caymis geri dönmüs .. düstügü bataklik ona cennet gibi görünüyor …

    saygilar..

    (EDİTÖR: ÖNCELİKLE ŞUNU BELİRTEYİM; FALA – MEDYUMA FALAN İNANMAM, FALCILAR YALANCIDIR!.. BU KONUDA KAÇIRILMA OLAYININ ŞAHİDİ OLAN ALİ ÇİÇEK İLE YAPTIĞIM RÖPORTAJIN LİNKİ: https://habercininyeri.wordpress.com/2012/05/22/hilal-ercan-yasiyor-mu-video/ MAALESEF POLİS DE ŞAHİDE İNANMIYOR. BU İŞİN İÇİNDE BİR İŞ VAR AMA NE???)

  11. Anonim said

    ya arkadaşlar bugün dünyanın bir çok istikbara dtı da zaman zaman uzman medyumlara soruyorlar .. tam bilgi veremese de yüzde 3-5 bilgiden yola cıkarak amaçlarına ulaşıyorlar .. ben medyumların anlattıgını tam yazmadım ..ama bana % 70 inandırıcı geldi .. ama medyumlar ailesi bizi bir kez arasa bizim de ona öncelikle sormak isdedigimiz var ..cevaba göre işlem yaparız dediler.. para da almıyoruz .. madal ya da isdemiyoruz.. aile neden bizden kaçıyor anlamadık. dediler .

    (KİMSİN??? BU İŞİN İÇİNDE BİR B.KLUK VAR AMA NE?? AİLEYLE BEN GÖRÜŞTÜM, SENİLE BÖYLE BİR GÖRÜŞME YAPMADIKLARINI SÖYLEDİLER.. AÇIK KİMLİĞİNİ E-MAİLİME GÖNDER, BEN SENİ AİLEYLE GÖRÜŞTÜRECEĞİM.. AKSİ HALDE HUKUKİ SONUÇLARINA KATLANACAKSIN!.. ALİ KUR İLE BİR İLGİN VAR MI? PEKİ, HOLLANDA SAPIĞI SONGÜL İLE???)

    (Whois

    Details zur IP-Adresse 5.147.20.13
    Leider keine Einträge gefunden.)

Yorum bırakın