Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

BEŞİKTAŞ LIVERPOOL’U ELEDİ / VIDEO

Posted by almanyahaber Şubat 26, 2015

kartal-00BEŞİKTAŞ, adeta bir imkansızı başararak dünyanın önde gelen takımlarından İngiliz Liverpool’u UEFA Kupası’ndan eledi. Maçın kaç kaç olduğunu öğrenmek için interneti taradığımda, Sosa’nın yerine Tolgay’ın oyuna alındığını gördüm ve içimden “Bu maçın adamı Tolgay olacak” diye geçirdim.. Helalin var Tolgay!.. Normal süre ve uzatmalar 1-0 Beşiktaş’ın galibiyetiyle sonuçlandı.. Penaltılar mı? Bilmiyorum. Birazdan penaltı atışları başlayacak. Ama ben o kadar inandım ki, “BEŞİKTAŞ LIVERPOOL’U ELEDİ” şeklinde başlık atarak yazıyı yayına verdim.. Bu arada hatırlatayım; ben Fenerbahçeli’yim..

MAÇIN ÖZETİNİ İZLEMEK İÇİN.. TIKLAYINIZ

Bir Cevap Yazın

