Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

HAMBURG’DA ENGELLİLER ÜZERİNDE OYNANAN OYUNLAR

Posted by almanyahaber Şubat 26, 2015

Sedat Acikbas foto netengelliler gunuSEDAT AÇIKBAŞ
Hamburg’da önceki yıllarda ve son günlerde bazı engelliler derneğinde çeşitli çatışmalar yaşanıyor. Tabiki, bu silahlı çatışma değil ama bu, bazen ‘çamur at izi kalsın’ gibi çirkin iftiralara, karşılıklı suçlamalara varan beyanat ve açıklamalarla yapılıyor. Ben yine olayları başka açıdan değerlendireceğim ve okuyuculardan ve bu işin uzmanlarından cevaplar isteyeceğim. Yine takdir kamuoyunundur diyerek konuya giriyorum.

Son günlerde Elele Derneği’nde büyük bir çatışma var. Eski Başkan Ali Akdemir yolsuzlukla suçlanıyor. Yeni Başkan Şenol Kaplan ise derneğe üye bile olmamakla suçlanıyor. Kim kimi nasıl suçlar, kim haklıdır bu benim meselem değil. Hukuk bu konuyu çözecektir. Benim derdim; bu engelli dernekleri para mı basıyor acaba ki, yönetim uğruna insanlar birbirlerini doğrayacak hale gelebiliyor.

Okuyucu ve uzmanlardan ricam; bu dernekler nereden ve ne kadar para kazanıyor? Derneklere başkanlık yapanların esas işi ne? Kazanılan (ortada büyük bir para varki, bu denli çatışma yaşanıyor) paralar nereye harcanıyor? Bunu kim ve nasıl denetliyor? Bu paraları ‘iç’ etmek mümkün mü? Mümkün değilse, bir insanı belgesiz-bilgisiz suçlamak ne iştir? Mümkünse, bu nasıl istismardır? En önemlisi bu çatışmayı yapanlar, engelliler derneğine bağış yapılmasının engellenmesini mi istiyor?

Bu meyanda Deniz Feneri’nin yaptığıyla engelli derneklerinin yaptıkları aynı değil mi? Şu anda yardımsever insanlar muhtaçlara yardım etmeden-bağış yapmadan önce iki kere düşünmek zorunda kalıyor. Neden mi; ben engellilere yardım edeceğim ama bu paraların akibetini bilemeyeceğim.. Kimbilir hangi yönetici bu paraları ‘iç’ edecek diye düşüneceğim.. Yanlışım varsa söyleyin..

Şimdi yukarıdaki sorulara bir bilen varsa lütfen cevap versin.. Ben de kamuoyu da aydınlanmış oluruz.. En başında dediğim gibi, kim haklıdır, kim düzenbazdır beni ilgilendirmiyor, bunu bulmak mahkemelerin vazifesi.. Benim derdim; bu kuruluşların ne kadar para kazandığı, bu paraların nereye harcandığı ve bunu kimlerin ve nasıl denetlediğidir.

Sağlıcakla kalın..

 

Reklamlar

Bir Yanıt to “HAMBURG’DA ENGELLİLER ÜZERİNDE OYNANAN OYUNLAR”

  1. Ercan uzunpınar said

    Sevgili Sedat abim, ateş olmayan yerde duman tütmez.Eğer Yeni başkan eski başkanı suçluyorsa, önemli delillere dayanarak suçluyordur.eğer Ali Akdemir herzamanki gibi çamur at izi kalsın diyorsa, koç gibi çıkar milletin huzuruna ve kendini savunur. Malesef bu sefer çamurun hiç silinmeyecek bırak iz kalmasını. Yillardır bizler destek veriyorduk.ama bu kadarıda olmaz. İnsanda bir gurur şeref hasiyet olur.git başka bir yerde ne yaparsan yap,amma bu zavallıların hakkına gasp etmek erkekliğe yakışmaz.
    Her dönem aynısını yapmışdır.ismail den başla diyapa kadar hepisi aliden şikayetciler.
    Allah büyüktür herkes yaptığının karşılığını er ve geç görecektir.
    Keşke yillardır tanıdığımız bir arkadaş böyle yolsuzluklarla gündemde olmasaydı.
    Slm.Ercan

    (EDİTÖR: ERCAN ABİ MESAJIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.. BEN DE YAZIMDA KİMSEYİ SUÇLAMADIM, BU BENİM İŞİM DEĞİL. ZATEN ‘ÇAMUR AT İZİ KALSIN’ CÜMLESİ DE GENEL BİR CÜMLEDİR TAKTİR EDERSEN.. BEN SADECE BİR GAZETECİ OLARAK GERÇEKLERİN ORTAYA ÇIKMASINI DİLİYORUM.. YASALAR ELBETTE SUÇLUYU CEZALANDIRACAKTIR.. SELAM VE SAYGILARIMLA)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s