Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

BU NASIL SAYGI?

Posted by almanyahaber Mart 30, 2015

gultekin demirtasTatile gittiğimizde bazı kurumlara da uğrayıp yapamağımız işlemleri yaptırmak ve bilmediğimiz konularda da bilgi almak istedik.

Masasında oturan bir Bey’e yaklaşıp ‘İyi Günler’ diye selam verdiğimde selamımı almadığı gibi, adeta başka gezegenden gelen bir yaratıkmışım gibi küstah bir ifadeyle yüzüme baktı. Yine medeniyeti bozmadan isteğimi söylediğimde, istemiyerek verdiği yarım yamalak cevap adeta beni azarlarcasına oldu.

Bunun dışında yine başka resmi bir kurumu telefonla aradığımda aynı muameleyle karşılaştım. Telefondan gelen cevap değil, adeta beni azarlamaktı. Tabii bütün bu saygısızlıklara o anda ben de tepki verdim. Ama sonuçta ülkemizde bu muamaleye sıkca maruz kalıyoruz.
Neden?…

Hiç bir kimse bulunduğu mevkiden dolayı kimseyi azarlayamaz ve küçük göremez, en yüksek makamda olsa dahi vatandaşı asla ve asla yüksek sesle azarlayamaz. Sonucta tüm çalışanlar maaşlarını yine hepimizin ödedigi vergilerden almaktadırlar.

selamlar
Gültekin Demirtas

 

Bir Cevap Yazın

