Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

NEREDE KALMIŞTIK?

Posted by almanyahaber Temmuz 21, 2015

sedat acikbas berlinSEDAT AÇIKBAŞ

Gündeme dair yazmayalı uzun zaman geçti. Aradan geçen zaman içinde çok şey yazmak isterdim. Bazısı yazmaya bile değmeyen konulardı ama Hamburg’da nereden geldiği belli olmayan bir gazeteci müsveddesi türedi.

Bu türedi gazeteci müsveddesi, üzerindeki lağımı sürekli başkalarının üzerine atıp kaçmasıyla meşhur.

Adını anmayacağım. Onun kim olduğunu, nasıl bir pislik olduğunu Hamburg’da herkes biliyor. Adını yazıp, reklamını yapmayacağım.

Bu şeref yoksunu insan müsveddesi, lağım içinde yüzen gazeteci geçinen aşağılık mahluk, bu şekilde gündeme gelerek psikolojik sorunlarını bastırmaya çalışıyor. Bahsi geçen şahsiyetsiz (şahsiyetsizlerden de özür dilerim, buna şahsiyetsiz demek, şahsiyetsizlere hakaret olur) kimse, gittiği her yerden kovulmakla meşhur. Sıkışınca, kuyruğunu bacaklarının arasına kıstırır ve tin tin olay yerinden uzaklaşır. Bir de gündeme gelmek için olur olmaz insanlara üzerindeki lağımı boşaltır. Böylece kendi kendini tatmin eder.

Buradan kendisine sesleniyorum; ‘yavlum mitat’ (gırgır karakteri); bu işin bir de ahireti var, bunu unutma. Ben, kafirler dahil herkese hakkımı helal ettim. Sana hakkımı helal etmiyorum. Bir de yaptığım haberlerden dolayı olan alacağımı vermeyen İ. E.’ye hakkımı helal etmiyorum. Sana sarfettiğim hakaretleri hakediyorsun. Aslında sana hiç cevap vermesem helak olacaksın!.. Helak olmanı da istemiyorum.. Kimsenin helak olmasını istemem. Yazık. Psikolojik sorunların olduğu ortada ve bunu herkes biliyor. Kendine yazık etme, cehennemde yanarsın!. Ben çok çok sana hakaret etmekten yargılanırım ahirette. Sen ise iftira atmaktan yargılanacaksın, üstelik sadece bana değil, belki de yüzlerce kişiye iftira atmaktan hesap vereceksin ahirette. Aklı başında, iman sahibi birisi bunları nasıl düşünmez? Bu işin tövbesi de yok!. İftira ettiğin kişilerden helallik de alman gerekiyor. Bugünlük sana bu kadar yeter yavlum..

Bir Cevap Yazın

