Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

BOYKOT ÇAĞRISI – RAHMİ KOÇ’A TEŞEKKÜR!

Posted by almanyahaber Temmuz 5, 2008

Büyük bir ihtimalle Türkiye’nin en zengin, dünyanın da en zenginleri arasında üst sıralarda yer alan Rahmi Koç’a teşekkür borçluyuz. Çünkü şimdiye kadar kamuoyunun bilmediği bir gerçeği açıkladı. Rahmi Koç, işyerlerinde sakallı veya bıyıklı personel çalıştırmayacağını belirterek, bir gerçeği tüm kamuoyuna duyurdu.

 

Rahmi Koç haklıdır; işyeri kendisinindir. Ben de müşteriyim. Sakala ve bıyığa antipatisi olan bir işadamının ürettiği malları da ben almıyorum. Anlaştık mı sayın Koç?

 

60 yıldır Türkiye’de sakallı ve bıyıklılarla başını örten Müslüman kadınlardan Koç şirketleri ne kadar para kazandı bir hesap etsin.

 

Bütün sakallı ve bıyıklıları hatta tüm kıllıları Rahmi Koç şirketlerinin ürettiği malları boykot etmeye çağırıyorum!

 

Koç şirketlerinin isimlerini, markalarını ve yan kuruluşlarının isimlerini gönderenler olursa burada yayınlayacağım.

 

KOÇ MARKA MALLARI BOYKOT EDELİM ARKADAŞLAR…

 

Bir Yanıt to “BOYKOT ÇAĞRISI – RAHMİ KOÇ’A TEŞEKKÜR!”

  1. Unknown said

    İnsanlar inançlarını kendileri seçerler.Bu yüzden sen o küçük beyininle anlamadığın işlere karışma , sen eğer ki okyanus ötesinde hayal dünyasının bizim dünyamız üzerindeki baskıcı yaşamda yaşıyorsan hiç özgür kalamazsın.Bu arada ben Elhamdülilah Müslümanım.Ama senin gibi kimsenin inancını yargılamadım …

    (BAL SÖYLEDİ LAF KABAĞI.. ADAM BENİ KILLARIMDAN DOLAYI YARGISIZ OLARAK İNFAZ ETMİŞ.. BEN DE TÜYSÜZLERE KARŞIYIM VAAA MI DEYCEEEN!)

Yorum bırakın