Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

BÖYLE BABA OLAMAZ! ÖZ KIZINA 24 YIL BOYUNCA TECAVÜZ ETTİ!

Posted by almanyahaber Nisan 23, 2008

 

(FOTO: AVUSTURYA POLİSİ) Avusturya, İsviçre ve Almanya 73 yaşındaki Avusturyalı bir babanın 24 yıl boyunca bodruma kilitlediği kızını tecavüz ederek “seks kölesi” olarak kullanması olayı ile çalkalanıyor. Almanca konuşan bu ülkelerin kamuoyu öz kızına 7 çocuk doğurtan adamın yaptıklarının ortaya çıkmasıyla sarsıldı.

 Almanya’daki öz kardeşlerin enzest ilişki sonucu 3 çocuk dünyaya getirmelerinin şokunu atlatamayan kamuoyu, Avusturya’daki olay karşısında adeta şoke oldu.

 

 

 

 

 

 

Avusturya şimdi, 24 yıl boyunca kızını bodrumda kilitleyip seks kölesi olarak kullanan Josef Fritzl’in sapkınlığıyla çalkalanıyor. Babasından 7 çocuk dünyaya getiren 42 yaşındaki Elisabeth Fritzl’ın dramı, hastalanan 19 yaşındaki kızının üst kata çıkması üzerine ortaya çıktı. Çocuklarından üçünü “torunu” gibi yetiştiren baba Josef Fritzl, kızını mahzende alıkoyduğunu itiraf etti, ensest suçlamasını ise kabul etmedi. Üçü hiç günışığı görmeyerek bodrumda yaşayan 6 çocuğa DNA testi yapılıyor. 

 

 

 

Babasından 7 çocuk dünyaya getiren Elisabeth’in dramı, büyük kızı Kerstin’in ağır hastalanması üzerine anlaşıldı. Üçü torun gibi yetiştirilen, biri ölü doğan, diğer üçü ise hiç güneş yüzü görmeyip bodrumda yetiştirilen çocuklara DNA testi yapılıyor. Avusturya basını, kızını ve üç çocuğunu bodrumda alıkoyduğunu itiraf eden Josef Friztl’ı “Canavar Baba” olarak niteledi.
Polisin kendisine ve çocuklarına koruma sağlaması üzerine konuşmayı kabul eden Elisabeth Fritzl’a göre henüz 11 yaşında bir çocukken babasının cinsel tacizine uğramaya başladı. Baba Josef Fritzl, 1984 Ağustosu’nda, uyuşturucu madde verdiği kızını yaşadıkları binanın alt katındaki mahzene sürükledi, ellerini kelepçeledikten sonra üzerinden kilitledi. Anne Rosemarie’ye ise Elisabeth’in evden kaçtığını söyledi. Sapık adam, komşularına “Beni aramayın” diye not bırakan kızının bir tarikate katıldığını anlattı.
Oysa sapık adam, bodruma kilitlediği kızını seks kölesi olarak kullanıyordu. 1.70 m yüksekliği, yaklaşık 50-60 metrekare kullanım alanı olan banyolu-tuvaletli mahzen, birkaç bölmeden oluşuyordu. Elisabeth, karanlık ve rutubetli bodrum katında 7 çocuk dünyaya getirdi.
Elisabeth’in 1996 yılında dünyaya getirdiği ikizlerden biri ölünce baba Josef Fritzl, bebeğin cesedini yakarak imha etti. Elisabeth’in kapatıldığı bodrumda dünyaya getirdiği 19 yaşındaki Kerstin, 18 yaşındaki Stefan ve 5 yaşındaki Felix hiç gün ışığı görmeden büyüdü.

Kızını 24 yıl boyunca evinin bodrumuna kilitleyip seks kölesi olarak kullanan 73 yaşındaki Josef Friztl, tüm dünya gibi, komşularını dehşete düşürdü. Bazı kaynaklar, olayın Viyana’da sekiz yıl boyunca bir evin bodrumunda alıkonan ve iki yıl önce serbest kalan Natasha Kampuch olayıyla benzerlikler taşıdığına dikkat çektiler. Kampush, kendini kaçıran kişi tarafından 8.5 yıl boyunca hapsedildiği evin bodrumundan kaçmayı başarmış, kendisini kaçıran Wolfgang Priklopil ise trenin önüne atlayarak intihar etmişti.

 

 

 

36 Yanıt to “BÖYLE BABA OLAMAZ! ÖZ KIZINA 24 YIL BOYUNCA TECAVÜZ ETTİ!”

  1. ahmet said

    bunun gibi insanları toplayıp bir ateşte yakacaksın. ya bunları cenneme bile almazlar nasıl bir insan kendi öz kızına ismini bile söylemekten utandığım şeyi yapa bilir aklım halla anlamıyorum. bence buna insan dememeliyiz hatta dünyada yaşayan hiç bir canlının ismini vermemeliyiz çünkü dünyada hiç bir canlı kendi öz çocuğuna zarar vermez helede böyle bir olayda…

  2. murat said

    Bence boyle insanlari ayni sekilde bodruma kapatip tum uyguladigi iskence ve diger igrenc faaliyetleri onun uzerinde uygulayip kurbanin neler yasadigini anlamasini saglamak gerekli bu igrenclige dunyanin seyirci kalmamasi gerekli gercek adalet istiyorum ve bu adalet ders teskil etmeli kimse boyle bir igrenclik yapamasin diye

  3. nevin said

    ALLAH BİN BİR KERE BELANI VERSİN.ANLAMIYORUM YA.OLAMAZ OLAMAZ BÖYLE BİR ŞEY.ELİM AYAĞIM UYUŞTU.ALLAH SENİ VE SENİN GİBİLERİ ISLAH ETSİN.İMANSIZ.SENİN AFFIN OLAMAZ.OLMAMALI.BIRAK BIRAK ALLAHIM NASIL KULLAR YARATTIN BÖYLE DİYE İNSANLARI HAYKIRTIP İNSANLARI DA DİNDEN ÇIKARIRSIN SEN.ERKEKLERİN HEPSİNİ HADIM ETÇEN EN İYİSİ BU.

  4. ebru said

    kesinlikle idam edilmeli. böyle iğrençlik ahlaksızlık olamaz bir baba bunu nasıl yapar. kesinlikle idam edilmeli

  5. pınar said

    snn gibi babanın allah belasını wesin…o bodruma adamı kapatıp 24 yıl aç susuz bırakmak gerek…….bancade idam edilmeli.AMA ONA ASILAN İPE YAZIK!!!

  6. SEDA said

    böyle bir baba olamaz dehşet bişey

    KÜSTAHLIK

  7. Burcu said

    Bu adamın kızına yaptıklarının aynısını yani tecavüz olayını o iğrenç adam ölene kadar aynı şekilde ona yapılmasını isterdim.Ayrıca öz kızı olabileceğine pek inanmıyorum.Ama bir insan insana hiç bir varlığa böyle vahşeti yapmaya hakkı yok.Çok kötü versinler halkın eline……………..pislik iğrenç adam insan olamaz o…..

  8. bülent said

    bence bu seerefsizi aci cektirerek oldureceksin.avrupaliymisssss

  9. emel said

    bu nasıl bişey yaaa..buna ne yorum yapılır sizce yorum.yorum insana yapılır ya..bu hayvanbile değil.lanet olsun böle insanlara..

  10. halime said

    bern almanyaya hiltona losengrıse gelmek istiyorum

  11. ssggrraa said

    sızın gbı ınsanlarının topunun kulagndan agaca cıvıleıp ayaklarını arabaya baglayıp 5. vıteste hız yapmak gerekrr senın Allah belanı wrsın emı..

  12. meltem said

    avrupaymışş bizim türkiyede allaha şükür bunu yapacak insana benzeyen hayvanlar yok burda ceza paklamaz ahiretteki cezasını çeker inşallah

  13. yaseminn said

    allah bıldıgı gıbı yapsın ama asmak yetmez cayır cayır yakacaksın o pıslıgı….ALLAHIN BELASI

  14. boylelerine,insan denemez hele hayvannnnnnnnnnn hic denemez,cunki hayvanlar bile yavrularini agziyla besliyor,boyle insanlara ayni iskenceyle karsilik verilmeli morugun ne yazikki fazla omru kalmamis keske omru uzun olsada 24senenin aynisini çekse ALLAH BELANI VERSIN

  15. mashar said

    erkekliğimden utandım yaw oha artık

  16. songül said

    onu benim elime verecekler ki üztüne benzin döküp yakayım ölmeden söndüreyim sonra gene yapayım defalarca onu bı anda öldurmek ıyılık olur yavas yavas öldurucen ıskence yapa yapa bu olesını hakedıyo ben bunun ınsan olduguna ınanmıyorum ınsan gorunumunde bı yaratık bence kedı kopek bıle yavrusunu koruyo allah bın kere belasını versın pıslığın

  17. gamze said

    rabbim böyle birinin yatacak yeri yok allah ıslah etsin böylelerini cayır cayır acı çektire çektire yakacaksın ama onu yapmak içinde onun gibi olmak lazım acımasız ALLAH BELASINI VERİR DİLERİMMM!!

  18. Şerife said

    Allahım böyle birsey olamaz allah ihşallah seni kayreder.Senin gibi babA olmaz olsun En yakın zamanda belanı bulman dileğiyle sen bu dünyada yasamayı haketmiyorsun allahın cezası.

  19. Furkan said

    idamını istiyoruz..

  20. emre said

    sevgili meltem arkadaşım odediin iğrençlikler her yerde var Türkiye de de. Allah hepsini nasıl biliyorsa öyle yapsın.ben daaha geçen duyduklarımı atamadım üzerine bu ….. yaşadığım şehirde oldu benzer olay, baba 8 yaşında başlıyor kızına …. 13 yaşına geldiğinde hamile kalmasın diya önlem için hastahaneye getiriyor orada da kızın 3 aylık hamile olduğu anlaşılınca polis giriyor işe ve babanın kızına tecavüz ettiğini öğreniyor. bunu anlatan adliye de çalışan bir arakadaşım ve duyduğumda şok olmuştum.yazıklar olsun…..

  21. SAADET said

    BÖYLE BİR OLAYI DUYUNCA İNSAN NE YAPACAĞINI NE Dİ,YECEĞİNİ BİLMİYOR ..SADECE O PİSLİK MAHLUKATI İŞKENCEYLE ÇLDÜRÜLMESİNİ İSTERİM.HAYVAN BUNU BEN İNSANIM DİYEN BİRİ NASIL YAPAR BÖYLELERİNİ ASLINDA CAYIR CAYIR MEYDANDA YAKACAKSIN Kİ GÖRSÜN GÜNÜNÜ …

  22. Aynur Imrak said

    Malesef Emre Bey’in dediklerine katılıyorum.Dünya’nın her yerinde yaşanıyor ve yaşanacak…önemli olan açığa çıktıktan sonra insanlık adına ne kadar duyarlı oldugumuz ve ne yapıldığı…Avrupalılar Insan Hakları diye en fazla ömür boyu hapis cezası verip besliyecekler…Bu gibi durumlarda bazen Şeriat kanunlarına hak vermiyorum değil…Çok şey istemiyorum
    sadece 1 dakika onunla yanlız kalayım yeter….

  23. muharrem said

    ben bu insana benzeyen yaratığa edecek küfür söyleyecek kötü bir cümle bulamıyorum.
    bütün küfürler hafif kalıyor…

  24. mona said

    kişinin kendini sevmesinin en uçtaki bencil örneği.benim anladığım kadarıyla bu adam bu kıza çocukluğundan beri tecavüz ediyor kız olgunlaşınca kaçma teşebbüsünde bulunuyor onu kaybetmenin korkusuyla bencil sapık istekleriyle bir insanın yaşam hakkını tamamıyla elinden alıyor sadece ölü değil ama yaşayan bir ceset….yazık kadına doğurduğu çocuklara ne dediki bu firizt mi antifirizmi herneyse bu vatandaş benim babammı dedi.anlamadığım be zavallı 24 yılda ben metro hattı kurarım tünel kazmak hiç mi aklına gelmedi.neden korktu bu kadar daha kötüsü yokki…..

  25. cenk said

    kızına tecavüz eden bu adam onun bunun çocuğu.

  26. Canan said

    insan hayvan diye sınıflandırmak bize düşmez onu yüce rabbim bilir evet yaptığı şeyin insanlık namına yakışır tarafı olmadığı çok doğru.insanlık bu kadar mı kötüledi insan babasına da mı güvenemicek yuh ya yuh babamıza da güvenemiceksek daha napıcaz bilmiorum ki…allahından bulur inşallah yüce rabbim onun hakettiğini verir inşallah.

  27. adile said

    allah sizin gibilerin belasını versin inşallah pislik herif… insan ÖZ KIZINA bunu yaparmı ya .. bunlara insan bile denilmez yani böle pislikleri dünyada yaşatmayacaksın allahın belası pislik … bunlara müebbet falan vermeyeceksin direkt dar ağacına …
    allah belasını versin

  28. irem said

    allah böyle babanın belasını versin diğer dünyada nasıl ödücek ki bu günahın bedelini ya yazık o kızada ondan doğan çocuklarada ayyy inanamıyorum öz kızına insan nasıl yapıyo ya aklım almıyo allahım sen böyle babaların belasını öyle bi ver ki tüm dünya görsün……………..

  29. damla said

    tek kelime iğrençlik yani böyle vahşet kaldımı ya bu nedir murat sana katılıyorum 24 yıl demek ya biz 2 gün evde kalınca kafayı yiyoruz allahım beynim durdu yani şu anda klavyaya benmi yazıyorum o mu beni yazıyor anlamadı ıys öyk alla seni ve senin gibilerini ıslah etsin ne diyim yanasıl bir zihniyette yetiştin sapık adam yok yani bu kadarı harbiden fazla kopsun artık şu kıyamet valla yaşaya yaşaya sonumuz böle olcak koru yarabbim…

  30. burcu said

    arkadaslar türkidede tam olmasa bile oluyor …. (babam olacak) serefsiz o zaman beni … …. diyodu onun yüzünden sırf namusum kirlenmesin rezil olmayalım annem öldürmesin diye sustum evlendim daha 20 yasındayım hayatımı mahvetti ……. ama evlenince neyin ne oldugunu anladım hayatımı mahvetti sevmdigimle evlendim üniversiteye gidemedim küçükken dayagından lisedeykende tek kalmaktan korkuyodum şimdi ayrıl eşinden diyolar nasıl ayrılıyım hepinizden özür dileyerek şimdi …… işin kötü yanı anneme dedeigimde annem teyzelerim inanmadı allahtan tek dilegim inşallah ortaya çıkar sapıklıgı ozaman inanır herkez bana hepine tesekür ederim içimi döktüm

    (İÇİM ACIDI, BÖYLE BİRŞEY NASIL OLABİLİR??? BU NASIL BİRŞEY HİÇ ANLAM VEREMİYORUM, ANLAYAMIYORUM. HAYVAN DESEM HAYVANA HAKARET OLUR. UNUTMAYA ÇALIŞIN DİYECEĞİM AMA BÖYLE BİRŞEYİ İNSAN NASIL UNUTABİLİR??? ALLAH’A SIĞININ, İNŞALLAH ACILARINIZ HAFİFLER.. İNANIN ÇOK ÜZÜLDÜM. YILLARCA BU YAZIYI UNUTABİLECEĞİMİ SANMIYORUM..)

  31. bence bunun gibi adamların hepsini bir araya toplayıp kesip boynunu tasma yapıcaksin ibreti alem için arada sırada onlar bunu hak ediyor yada liğme liğme ederek öldürüceksin şahsen benim yüreğim ancak böle soğur …..

  32. ali aslan said

    bence böyle bir babayı tümdünya önüde vahşi bi şekilde katledilip öldürülmeli dir hatta bütün dünyaya ibret alsın

  33. Anonim said

    Ibret olsun diye.seyini kesseydi bunu.o kizda sesiz kalmis….oldurmek..icin plan yapsaydi…serefsiz o seyini koparsaydi….hayvan azmis.seytan….allah seni azdiracak..simdi…bulacaksiniz …belanizi….yazik ococuklara…

  34. onur said

    öldürürsen bu kişiyi ona iyilik kurtuluş olur.. eziyet etmeli.. en kötü işekencelere maruz bırakmalı.. hastalanırsa tedavi edip tekrar işkenceye alınmalı.. ne kadar yaşarsa okadar iyi bu adam için..

  35. Onur said

    Bunlar hakiki o. çocuğu işte .. bunları idam etmek yakmak fln paklamaz.. dar ağacına ayaklarindan ters asip hergün nöbetleşe dikenli kirbaclarla kirbaclicaksjn yetmez üzerinden kaynar sularla her tarafını haslayip en son yakicaksin. !! Erkekligimden utandım bu ne insansizliktirya imansiz dinsiz köpek Allah ötede cezani tersten verir insallah. !!

Yorum bırakın