Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

ARSLAN “DİTİB ÖRNEK BİR KURULUŞTUR”

Posted by almanyahaber Şubat 5, 2009

arslan_belge_takdimi01HABER VE FOTOĞRAFLAR: ERCÜMENT AYDIN / KÖLN

 

Köln DİTİB Eğitim ve Kültür Müdürlüğü ile Eğitim Merkezi Müdürlüğü’nün ortaklaşa düzenledikleri uyum kurslarını tamamlayarak sertifika alan öğrenciler için düzenlenen tören Köln DİTİB Eğitim Merkezi’nde yapıldı. Sertifika törenine, DİTİB Yönetim Kurulu Üyesi Nihat Özkan, Genel Müdür V. Mehmet Yıldırım, Eğitim ve Kültür Müdürü Işık Uğurlu, Eğitim Merkezi Müdürü Kamil Polat, kurs öğretmenleri ve öğrenci velileri katıldı.

 

arslan_belge_takdimi051DİTİB Eğitim Merkezi Müdürü Kamil Polat’ın, kurslar hakkında ayrıntılı bir bilgi sumunun ardından, DİTİB Eğitim ve Kültür Müdürü Işık Uğurlu törende bir konuşma yaptı. DİTİB’in kuruluşundan bugüne kadar Almanca (uyum) kurslarına 18 bin kişinin katıldığını belirten Uğurlu şöyle konuştu:

 

HABERİN DEVAMI VE DİĞER FOTOĞRAFLAR İÇİN.. TIKLAYINIZ

 

Yorum bırakın