Haberin Doğru Adresi

Avrupa'da Yaşayan Türklerin Haber Sitesi

HADİSE EUROVISION’DA 4. OLDU / VIDEO

Posted by almanyahaber Mayıs 16, 2009

hadise

EUROVISION ŞARKI YARIŞMASI TAM BİR SİYASİ YARIŞMAYA DÖNDÜ, NORVEÇ 1. TÜRKİYE 4. OLDU; BİRBİRLERİNİN CAN DÜŞMANI ÜLKELER KIYTIRIK PARÇALARA 10-12 PUAN VERDİ.


54. Eurovision Şarkı Yarışması’nda politika büyük rol oynadı. Hırvatlar ve Sırplar hiç sevmedikleri Bosna’ya bol bol puan verdiler, Türkiye’yi dikkate almadılar. Geçen yıllarda Türkiye’ye oy vermeyen DAN(DUN)İMARKA bu kez 6 puan verdi.

İŞTE ÜLKELER VE TÜRKİY’YE VERDİKLERİ PUANLAR:
İSPANYA
Türkiye: 2 puan
Norveç: 12 puan
BELÇİKA
Türkiye: 12 puan
BELARUS
Norveç: 12 puan
Türkiye’ye oy yok
MALTA
Türkiye: 5
İzlanda: 12

ALMANYA:

Türkiye: 10 puan, Norveç: 12 puan

PUAN DURUMUNUN DEVAMI İÇİN.. TIKLAYINIZ

VIDEOYU İZLEMEK İÇİN.. TIKLAYINIZ

34 Yanıt to “HADİSE EUROVISION’DA 4. OLDU / VIDEO”

  1. ezgi said

    Hadiseye haksızlıkkkk olduu.Beencee
    (KESİNLİKLE HAKSIZLIK)

    • zeynep eren said

      bencede doğru.norweçe bütün esemesleri genç kızlar gönderdi ama hadise bizim için 1 tane ve orda 1. olmasada bizim içimizde1.1.11 hhhhhhaaaaaadddddddiissssssseeeeeeee1
      1111111111111……..

  2. kübra said

    hadise bence 1. olmalıydı haketmişti yapılan haksızlıklar var ama kazanamasada genede türkiyeyi çok güzel temsil etti o bizim için birinciiiii

  3. meryem said

    bence hadise 1 olmalıydı

  4. derya said

    hadise 1. olmalı ama fark ettimki iraz heyecanlandı. ama hadisenin 1 numaralı hayranıyım seni seviyorum hadiseeeeeeeeeeeeeeee

  5. hadise süperdi yapılan olumsuz eleştiriler canını sıktı bence hadise şuana kadar gelmiş geçmişlerin en iyisi

  6. cansu said

    hadise abla ben 1 kes daha söylüyorum sende 4. olmayı haketmedin 1. olmayı hakettin canım hadise ablam seni çok seviyorum bide annemi sana benzetiyorlar hep söylemiştim ablaşım lütfen ekle akide-35@hotmail.com ortadan çizgi olacak

  7. seloen said

    bence eurovisyon yarismasi hicte supriz birsekilde bitmedi.Erovisyonun son ikinci kisimlarina dogu norvecle ilgili olumlu yonde cok spekulasyonlar cikti.Tabikide herkes yakini oldugu ulkeye oy verdi ama yani buda bi gercekki norvec nerdeyse butun ulkelerden yuksek puan aldi.Bizim sevgili hadise ye gelince; canli performanstaki sesi ile cd deki sesi birbirini hic tutmadi.sesteki muzik kalitesi ve yogunluk epeyce bir dusuktu.diger ulkelerin sarkicilari seslerini cok guzel bir sekilde kulaklarimiza yansitirken, hadise yi nedense cok kalin bir tonda ve nerdeyse sadece vokallerinin sesinin guzelligini duyabildik.hani biz onu cok abarttik.lutfen bu kadar abartip insanlari simartmayalim.sonra minnettarsiz oluyolar; ama malida goturen onlar oluyor.neyse allahtan avrupanin her bi tarafinda epeyce turk var; hic zorlanmadan ilk bese girebilme sansimiz zaten vardi.yani bunu inkar eden ya kor yada sagir olmali.birde elbisesi hic guzel degildi; yani cok siradandi.danscilarini bile daha iyi giydirmis modacisi kimse….????????Lutfen gercekci olalim; tum seyler bir dum tek tek ile olmuyor.

  8. bence hadise 1. olmayı çoktan haketmiş

  9. esra said

    hadi lann tek kelimeyle iğrençtiiiiiiiii

    • seloen said

      Esra cim hadisenin sarkisina igrenc demek biraz verilen emeklere, zamana ve yapan kisilerin umutlarina karsi biraz saygisizlik olmuyormu.sarki cok guzel bi sarki olmasina karsi final gecesinde hic te iyi lanse edilmedi.Belkide heyecanlandi bizim kiz:)))))))Ama profosyenel birinin her durumda sakinligini korumasi gerkmezmi? ondan herkes sarkici olamiyo bence.Yani birde teknoloji herseyi cok kolaylastirdi.Herkes sarki SOYLER!!!Cerrahlarda ve guzellik merkezlerinde her derde care var:)))))

  10. hüseyin said

    hadise çok başarılıydı bence 1. olmalı adamın yaptığı taşlı elbisyi giyseydi 1. yada 2. olurdu onu çok seviyorum

    • seloen said

      yani giysi ile birinci olunuyorsa hic sarki soylemesinler giysi modelligi yapsinlar.norvecli bikini giymemisti ama 1. oldu.birde sarki bir mesaj vermeli.siradan bi diskotek sarkisinda bir farki yok dum tek tek in.sarkida biraz suprizler ve mesajlar olmali ve birde kulturu yansitmali.yani donsoz gibi olup ta 1. olamadik diye yanarsak vay halimize.

  11. elif büşra said

    hadise seni çok seviyorum senin hakkında kötü yorum yapanlar salak öküz manyaktır sen 1 numarasın güzelsin sesin güzel dansın güzel kendin güzelsin

  12. hadise açıkgöz said

    arkadaşlar eğer gerçekten hadiseyi çok seviosanız lütfen we_love_you_hadise@example.com msnsini hadiseyi çok sevenler eklesin

  13. zeynep said

    hadise birinci olmalıydı ona çok gveniyorum ülkemizi oldıkça güzel tamsil etti. nun ir numaralı hayranıyım.Merak etme hadise sen herkesin gönlünde birincisin.Seni seviyorummmmmmmm.

  14. beyza said

    Arkadaşlar ben başka sitedeki yorumları da okudum ve herkes hadise sonuncu olmalıydı yazmış.Bence 1. hadise olmalıydı.Düm tek tek ilk çıktığım da çok güzel o 1.olmalı diyodu herkes.1. norveç oldu hemen norveç 1. olmalıydı zaten dendi.Bence en güzel hadiseydi hem şarkı söyledi hem oynadı.Bence 2010 da o türkiyeyi temsil etsin yine.Eğer bana hak verdiyseniz lütfen beyzatutkun@windowslive.com adresini eklesin.

  15. simge said

    hadise çok güzel şarkıların var ben bu şarkılardan en çok aşkolik adlı şarkını beğeniyorum

  16. sena said

    bence doğruyu söyleyelim hadisenin kiyafeti basitti sesi yarı finalde iğrençti eurovisionda düzeltmişti yinede güzeldi am hadise 1. olcak diye çok heveslendik ama olmadı inşallah bidakine başkasıyla hadise yinede bizim gönlüğmüzde kalbimiz de hep birinci

  17. nazlı said

    bence hadise hiç ama hiç iyi değildi yazık hadiseye

  18. merveee said

    hadiseye çok haksızlık yaptılar bence norvecin şarkısı hadiseden çok kötüydü tamam 1. norveç olabilir ama yani 2. veya 3. olması gerekirdi bence hadise 1. olmalıydı

  19. melisa said

    bence hadise çok güzeldi norveç gibiydi ama çocuk değil büyük ben olsam hadise norveç kırık dallama bana sen sor melissaa diyen saçma karı çocuklar gelin gelin yanıma has has gel beni tut diyo. ayrıca kar kere kirinin norveçle isterim
    her ne kadar adım melissa norveç olsa da norveç hadise ve etiketler üzerime dalsın. saçma dikiş tuttu ama makas kesmikyon karabiber de olur sürün gitsin kimyonu dolmada güzel oluyor.

    melisssssa bunların hepsini sen mi saçmaladın? hayret nerenden çıkarabiliyorsun bu kadar şeyi.

  20. M. S. said

    nah güzeldi
    melissa beni ekle ms-ms@hotmail.de

  21. büşra said

    bence hadise 4.olmayı haketti çünkü kendi yarışmamızda başka dil şarkı söylüyoruz bence hadise 1.olmayı haketmedi ne kadar sesi güzel olsada yarışmada gerçekten sesi acayip çıktı.

  22. selda said

    saçmalama büşra o bikere 1. haketti hem bizim gönlümüzde 1.seni bilemeyiz

  23. büşra said

    selda sana soran olmadı canım

  24. hadise said

    hadisenin klibini çektim sabah kalkınca onu izliyorum ve onu çoookk seviyorum

  25. hadise acikgöz said

    benim esra ben isvicirede oturuyorum ben hadisenin babasiyla konustum inanmasaniz ben 10yasindayim benim annemin ismin hadisenin dedesi koymus oyüzden biz hadise ablayla görüsces bisey olmasa ve hadise bizim akrabamizdir bizim gibi yildizeli ve sivasli ve findicakin orda oturuyor ve bizim köyümüz onara yakin heycanlanmayin birsi isvicirede oturuyorsaozaman hdisenin babasinin natel nummarasininalabili söz verebilmiyrimde belki
    biz simdi mesela türkiyeye gitik ve köyümüze cok onara uzak deyil biraz yürücen ozaman hadisenin finicak köyündesin
    findicak köyündesin

  26. buse said

    bence ilk yılbaşı gecesi çıktığı gibi çıksaydı kesin kazanırdık ma iğrençti hemde hastaydı zaten hadiseden çok erkek olna şarkıyı söledi buyüzden hyrrr olmadı hadiseee

  27. bence hadise birinci olmalidi … çok guzeldi..tebrik ediorim…

  28. kübra said

    bence hadise yarışmada kötü söyledi 5.olması bile bi şans hareketleri güzeldi ama sesi kötüydü ama herşeye rağmen ben hadiseyi seviyorummmmmmmmmmmm

  29. saolun arkadaslar hepinizi seviom
    (BİZ DE SENİ SEVİYOZ HADİSE)

  30. tr MERVE said

    sus lan
    bu sitenin editörü kim beaa !!!

    (EDİTÖR: MERVE TEŞEKKÜR EDERİM, UYANDIRDIN, GÖZÜMÜZDEN KAÇMIŞ. TEKRAR TEŞEKKÜRLER)

  31. Ahmet said

    o gece çok başarılıydı ama keske hasta olmasaydıalemfm.net

Yorum bırakın